**Макото**
Отново поредният ден на училище. Обикновенно аз и Хару - Сан ходим заедно на училище, но днес го няма. Не исках да закъснея и затова тръгнах. Понякога се радвам, че не ходим заедно на даскало. Когато съм около него...Едва се контролирам. Хаа. Но ние никога няма да сме заедно. Той е мъж и аз съм мъж, а и Хару не споделя същите чувства, като мен. Отделно, че ако му кажа, той може да се засмее и да каже, че това е добра шега. А тогава щом знам, че никога няма да сме заедно....защо все още го обичам и искам да е мой? Това е глупаво. Продължих да ходя и се замислих от кога го обичам. Ами да. Като малки не се разделяхме, а и сега заедно плуваме. Е заедно с Рин, Нагиса и Рей. Ух...Накрая пристигнах. Отидох до входа на училището и се огледах..Има доста деца на двора, но нито следа от Хару. Погледнах си часовника. Остава още половин час. Постоянно с Хару подранявах ме. Така можехме да се срещнем с Нагиса, Рей и Рин. А те къде са? Имам чувството, че само аз съм дошъл по - рано. Отидох и седнах на пейките. След малко чух гласа на Нагиса.
-Здравей Макото - Кун.
-О...А здравей Нагиса. Къде са останалите?
Нагиса дойде и седна до мен.
-Не знам.
Поговорих ме си докато чакахме другите да дойдат. Да с Нагиса е винаги интересно да си говориш, но понякога ми иде да му кажа, че обичам Хару, но това ще е и неловко и така аз излизам...Ах....мразя да казвам тази дума, па дори да е на ум. След малко и Рин и Рей дойдоха, а дори и Йо. Тя веднага влезе вътре в училището..Явно, за да си говори с приятелки те си. Момчетата дойдоха при нас. Къде ли е Хару - Сан? Обикновенно идва преди тях.
-О Мако...? Къде е Хару - Сан?
-Нямам си и бегла представа.
-Е спокойно де. Хару ще дойде. Няма да пропусне училище. - Нагиса се обади. Ами да донякъде е прав..Но ако е болен? - Хайде нищо няма да стане ако малко закъснее.
Хмм. Хару вчера по телефона ми каза, че има да направи едно домашно. А по какво беше? Я забравих, но сигурно затова закъснява...? Поговорих ме си, е по - скоро те. Аз току - така се обаждах. Какво ли му има на моят Хару? Добре ли е? Дано не се е наранил.
YOU ARE READING
You are my Haru - San (Yaoi)
FantasyМакото обича Хару от много време, но не му признава. Постоянно ревнува, когато момичетата се навъртат около него. Дори и от сестрата на Рин. Може да се държи мило, но вътрешно ревнува и иска Хару - Сан да е негов и само негов. Накрая, когато Хару ос...