**Макото**
На следващият ден отидох да видя Хару. Просто бях много притеснен, а и нали не сме на училище. Чудя се какво му е и защо е така. Май прекалявам... Отидох и почуках на вратата на къщата му. Никой не ми отвори и се застоях.
-Май не си е вкъщи.
Въздиша и се обърнах, за да си ходя, но тогава чух нещо.
-Ах!
Това беше сладкото гласче на Хару, но защо му е това да го казва? Чакай. Да не би сега да е с друг? А не не приемам. Веднага влязох без покана и позволение. Качих се в стаята му и рязко отворих вратата.
-Какво има?
-М...Макото?
Хару беше на земята задъхан.
-Какво правиш тук?
-Първо ми отговори защо си на земята?
-Одарих си крака и паднах.
- Не ти вярвам. Не мога повече....веднага ела.
Не се сдържах и не успях просто искам да е мой. Хванах го за ръката и го метнах на леглото като заключих вратата.
-Какво правиш Макото?
-Правя те мой.
Отидох при него и го съблякох като го захапах за едното зърно и с ръка правех кръгови движения около входа му и след това си пъхнах два пръста в него. От Хару получих само стенания и молидби да спра, но така и не го чух пълноценно затова му хванах члена и започнах да го мачкам докато не се появи ерекция. Продължих да се движи ръката така бързо и дразнещо докато не се изпразни на мен. Мигом след това влязох рязко и надълбоко в него. Държах му ръцата и със силни тласъци влизах в него. Продължавах си така докато не се изпразни в него. През цялото това време Хару казваше ,,спри", ,,Боли ме", ,,Макото стига...моля те". Чак сега се усетих и разбрах че съм го розкървавил и изпразнил...това...това. Аз направо го изнасилих. така нищо не постигнах.
-Х...Хару.
-Макото...това...тече в...мен и ме боли.
Стоеше почти като препариран на леглото си. Погали го по гърба и си пъхнат два пръста в него като го изкарах. След това го взех и го сложих в банята. Там го изкъпах и му се извинявах доста дълго време. Не искам да ми се сърди не искам, но защо така го направих. може наистина само да си е одарил крака. Аз съм лош приятел.
YOU ARE READING
You are my Haru - San (Yaoi)
FantasyМакото обича Хару от много време, но не му признава. Постоянно ревнува, когато момичетата се навъртат около него. Дори и от сестрата на Рин. Може да се държи мило, но вътрешно ревнува и иска Хару - Сан да е негов и само негов. Накрая, когато Хару ос...