Bugün yeni bir gün. Kuşların cıvıl cıvıl öttüğü, horozların sabahın erken saatlerinde uyandırdığı, gökyüzünün masmaviye boyandığı gün. Pazar günü. Öyle keyifli günümdeyim ki bugün Selda cadısını bile görsem gıkım çıkmaz valla. Annemin, "Bernaa! Kahvaltı hazır güzelim, elini yüzünü yıka da gel haydi!" Deyişiyle uyandığım musmutlu günümdeyim. Odama nefis kahvaltının, patateslerin kokusu geliyor. Hemen elimi yüzümü yıkayıp, dişlerimi de fırçalayıp, aşağı Nuray hatunun yanına inmeliyim. Aşağı indim. Birde ne göreyim! Yemek masamızda bir kuş sütü eksik her şey vardı. Hemen annemin boynunu öperek, " Ay benim sultanım, bugün keyifi de yerindeymişş. Hayırdır Nuray sultan? Seni bu kadar keyiflendiren ne bakalım?"
- " Babanla evlilik yıl dönümümüz kızım. Onun mutluluğu olabilir bak."
- " Vay vay vaay. Yıldönümünüz kutlu olsun nurişkom. Ben de bugünlük evden kaybolayım da bari siz de rahat rahat balayınıza girin tekrardan. "
- " Bernaa pisleşme kızımm. "
Derken kıkır kıkır gülüyordu bıyık altından. Ben de bugün tam ne yapsam diye düşünürken, telefonum çaldı. Arayan Ayazdı. Allah'ım içim kıpır kıpır ya nasıl konuşucagımı bilmiyorum. Sesim titriyor valla.
- " Efendim Ayaz beyciğim "
- " Oo prenses uyanmışmıydın? Sana bir teklif sunsam kabul edermisin acepp?😏"
- " Teklife göre bakıcazz. Evet, seni dinliyorum."
- " Şey.. Bugün bir şeyler mi yapsak?"
- " Ne gibi?"
-" Imm.. Şu bostancı'da büyük bi Avm açılmış. Büyük lunaparkı da var. Gidelim mi? Ne dersin ha? Hem biraz alışverişte yaparız. Birbirimize yardımcı oluruz. "
- " Ya valla çok iyi düşünmüşsün. Hiç fena olmaz aslında."
-" Yess, süper! O zaman 2 de evden alırım seni."
-" Tamam o zaman ben de hazırlanayım."
Hemen koyuldum hazırlıklara. Dolabımdan pudra renkli, uçuş uçuş olan, yazlık elbisemi giydim. Altınada parmak uçları açık olan siyah orta topuklumu giydim. Saçlarımın uçlarına da hafif maşa yaptım. Saçıma da papatyadan tacımı taktım. Bir de makyajımı yaptım mı tamamdır. Hemen sonra korna sesini duyup cama çıktım. Ayazım son model arabasıyla mahalleyi şenlendirdi valla 😂. Ay allahım birde öyle bi tatlı olmuş kii. Yememek için zor tutucam kendimi. Hemen çantamı, cüzdanımı alıp aşağıya indim.
- " Bernaa😯"
- " Ayazz "
- " şeyy.. Sen. Ne güzel.. Olmuşsun öyle "
- " Teşekkür ederim. Sen de çok tatlısın"
Derken koluma girerek arabaya kadar bana eşlik etti. Bir araba kullanışı var. Şeytan görse bismillah çekerr 😍 De kızsa görmesin yani. Benim Oo! Vee avm'mize geldik sonunda. Çok büyük, göz alıcı, ferah ve güzel bir alışveriş merkeziydi. Ayaz birden elimi tuttu. Ne yapacağımı bilemedim. Kalbim heyecandan bir taraflarıma kaçmış da olabilir. 😊
Benim elim onunkinin yanında, her ne kadar küçük ve minnoş kalsada, çok tatlı bi görüntümüz vardı. Ee tabi bu anı ölümsüzleştirmeden olmazz.😊 Hemen selfie çubuğunu çıkarttım ve bir sürü fotoğraf çektim. Daha sonra mağazaya alışveriş yapmak için girdik. Ayaz, kendine gömlek ve ayakkabı alacağını söyledi. O gömleklere bakarken ben de onun için ayakkabılara bakıyordum. 44 numara 🙄 Böyle ayak mı olurmuş arkadas. Ayağı büyük olanın.. Neyse fesatlığın sırası değil şimdi. Yeni çıkan siyah, bağcıklı, potin ayakkabıyla, bir de mavi renkte yazlık vans aldım. Ayaz'a beğenip beğenmediğini sordum.
- " Lan kızım sen.. Sen kara lastik getirsen ben giyerim. Koy hemen sepete."
Büyük bir şaşkınlıkla onu izlerken; " Öyle bakma. Çok tatlı oluyorsun. Öpmemek için zor tutuyorum kendimi. " demez mii 😍
Allah ım ben bu züppe kılıklı yufkaya aşık oldum galiba affet yarabbim. O gömleklere bakarken büyük bir hayranlıkla karamel saç ve gözlerini, kirli sakalını ve dişlerini izliyordum. Bir insan anca bu kadar bağımlılık yapabilirdi yani. Daha sonra Ayaz, elinde kar beyazı, salaş bir elbiseyle geldi.
-" Ne o, sevgilinemi alıyorsun?"
-" Aynen, öyle de denebilir. Sevgilim olacak kadına alıyorum, yani sana."
-" Ne nee nas.."
-" Çok konuşma da dene şunu güzelim."
-" pe-pe-pekkii.."
-" İşte bu bee. Çok sexy gözüküyorsun."
-" Küstahlaşma Ayazzz! " deyip bacağına tatlı bir cimcik attım. 🌝
Alışverişimiz bitmişti. Sırada yemek yemek vardı. On numara bir pizzacı vardı alt katta. İnip hemen zeytinli ve mantarlı karışık pizza sipariş ettik. Bu arada Ayazımın zeytinli sevdiğinide öğrenmiş oldum. 👀
Yemeğimizi bitirdik. Ayaz, kulaklarımı aşina eden sempatik ses tonuyla, " Hesap lütfen. " 😍
Tam cüzdanımı çıkarttım, parayı yarı yarıya ödeyeceğimizi düşünüyordum kii; " Napıyorsun kızım? Ben de öyle bi bayana hesap ödeticek bi tip var mı? Bidaha görmiyim lütfen. Sok onu çantana, itiraz istemem."
-" Ya ama, olur mu öyle"
-" Olur olur. Bal gibi de olur."
-" İnatçı keçii! "
-" İltifat olarak kabul ediyorum gülüm.😊 "
Yemekde bittiğine göre sıra lunapark maceramıza gelmişti. Biletleri alıp hemen gondola bindik. Tabii ben hayatımda bir kere bindim. Onda da bağıra bağıra indirildiğimi biliyorum 🙄 Ayaz yanımda olunca özgüven geldi. Gondol çalışmıştı. Ayy yine o beklenen korkuu 😱
-" İneliimm ayazz. Ben çok korkuyorum. "
-"Ben varım yanında. Korkma. Seni kendimden bile koruyacağım emin olabilirsin güzellik."
İner inmez bi güzel pizzaları çıkarttım Ayaz ın ayakkabısının üzerine 😄
-"Ah Berna ahh! Madem korkuyorsun niye bindin kızım?"
-" Ya ben sana dediim! Ben varım yanında diye diye böbürleniyodun az evvel Ayaz bey! "
- " Tamam canım tamam ya haklısın ziyanı yok zaten. Temizleriz gider nolacak "
Derken kıs kıs gülüyordum bende 😄 mağazayla işimiz bitmişti. Yakınlardaki bostancı sahiline gidip, ayaklarımızı suya uzatarak bütün stresimizi, yorgunluğumuzu attık. Çok güzel bir gündü. Yorulmamıza değdi. Saat gecenin 12 siydi. Ayaz beni eve bırakıyordu. Kapının önüne geldik. Gözlerime sıcak bir öpücük kondurdu.
-"İyi geceler güzellik."
-"İyi geceler Ayaz. Herşey için teşekkür ederim."
-" Lafı olmaz. 😊 Hadi sen girene kadar gözlüyorum."
Ayyy sevinçten yerimde duramıyorum. Eve girdiğimde kuzenim miray her zamanki gibi odamda yatağımı işgal etmişti. Üstüne atlayarak onu uyandırdım. Ve bunun üzerine bir güzel de uçan tekme yedim 😒 Öyle yorgundum ki.. Bu tatlı yorgunluğun tadı, tarifi olamazdi. Minnoş kedicikli pembiş geceliklerimi giydim ve nescafe yapmak için mutfağa girdim. Ve artik yorgunluk kahvemi içip uyumalıyım. İyi giceler 🖐😋😴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoş gör telaşımı. Islandığım ilk yağmursun.
ChickLitAynı okulda okuyan iki gencin tatlı aşkını anlatan bir kitap yazıyorum. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar, teşekkürler.