Şila ve Sezar

33 2 1
                                    

Soğuk bir kış günüydü.Kurtlar kendilerine eş aramakla meşguldüler.İnsanların yanından yeni bir dişi köpek kaçmıştı ormana.İsmi Şila'ydı.Şila tam 2 yaşındaydı.İnsanların yanında kıtlık olunca onlar köpekleri öldürüyorlardı.Zaten Şila da ormana ölmemek için gelmişti.Şimdi de kurtların içinde kendisine eş arıyordu.
Nihayet Şilaya iki tane talip çıkmıştı.Onların biri üç diğeri de 4 yaşındaydı.4 yaşındakinin ismi Sezar,3 yaşındakinin ismi ise Leo idi.Sezar yaşlı olabilirdi ama gayet tecrübeli bir kurttu.Genç ve çevik olan kurt Leo saldırılarına başlamıştı.Tam o kazandığını zannetti ve geri çekildi.Ama savaş daha bitmemişti. Yaşlı olan kurt Sezar birden saldırdı ve genci yere yatırdı.Gırtlağını dişledi ve orada Leo'nun işini bitirdi.
Şimdi Şila gidip Sezar ile birlikte mağara aramaya gitti.Sonunda bir aslan mağarası buldular.Bu mağaranın eskiden beri kullanılmadığı gayet belliydi.Şimdi de bu mağara Şila ve Sezar'a aitti.Artık Şila kendi eşi olan Sezar'ı bulmuştu.Şimdi ise beraber
yavru yapacaklardı.Sonunda çiftleştiler.
Artık Şila hamileydi. Sezar da artık baba olacağı için yemek aramaya çıkmıştı.sonunda bir keklik buldu ve yavaşça çalılıkların arasında hiç ses çıkarmadan avının bir hatasını bekledi.Av bir hata yaptı ve kurt sonunda ona saldırdı.Keklik daha çevik davrandığı için sonunda kurtun elinden kaçtı.Kurt bugün elleri bomboş yuvaya dönmüştü.
Bir süre sonra artık kıtlık bitmişti.Bu yüzden de kurtlar karınlarını rahatça doyurabiliyorlardı.Ve sonunda bir gün Şila'nın   sancıları başladı.Şila artık doğuruyordu.Ve en sonunda tam tamına beş tane yavrusu olmuştu.Bu da Sezar için kötü olmuştu. Çünkü artık kendisi dışında bir kurt değil altı kurt doyurmak zorundaydı.

KURT KÖPEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin