Küçük yavrular doğduğu için artık Şila,Sezar'ın içeri girmesine izin vermiyordu.Çünkü bazı erkek kurtlar yavruları yiyebilirdi. Ve hangi anne yavrusunun ölmesini isteyebilirdi ki?İşte bu yüzden anne babanın içeri girmesine izin vermiyordu.
Şimdi de Sezar yemek arayışına çıkmış,av arıyordu. Çünkü o artık bir babaydı ve babalık görevini yerine getirmesi lazımdı.
Şimdi bir vaşak bir kirpinin başında bekliyor açılmasını sabırla bekliyordu.Sezar da orada bekledi ve en sonunda kirpi az da olsa açıldı.Vaşak hemen pençelerini kirpinin karnına sapladı. Kirpi kapanınca vaşağın pençelerine kirpi dikeni battı.Vaşağın canı çok acıdığı için yuvasına doğru kaçtı.Şimdi de Sezar avının ölmesini bekliyordu.Vaşağın pençesi kirpinin karnını epeyce yarmış ve kirpinin bir süre sonra ölmesine neden olmuştu.Kurt Sezar da bundan faydalanıp kirpiyi kendi yuvasına götürmüştü. Şila Sezar'ın bu davranışına çok mutlu olmuştu.Ama yine de Sezar'ın yuvaya girmesine izin vermiyordu.Bu şekilde günler aylar geçti ve yaz oldu.Hava sıcak olduğu için yine kıtlık oldu.Ve açlıktan üç tane yavru ölmüştü.Ve tek olarak iki yavru kalmıştı.Bunlarda aç oldukları için zamanının çoğunu uyuyarak geçiriyorlardı.
Artık anne bile av aramaya çıkmıştı.Bir gün bir sansar kurtların mağarasına geldi.Yavru kurtlar çok korkmuştu.Şanslıydılar ki anne o sırada yuvaya döndü.Orada sansarın işini bitirdi ve bir güzel yavrularla beraber yedi.Ama bir süre sonra bir yavru daha açlıktan öldü.Geriye bir tek kurt kaldı ve o da kıtlığı atlattı.Artık o büyümüştü.Sanki mağaranın ağzından birşey onu çekiyordu be bu da ışıktı.Işığa doğru istemsizce yürüyor ve annesi onu geri iteliyordu.Anne bir gün avlanmaya çıktığında yavru kurt dışarı çıktı.Yürümeyi henüz bilmiyordu.Ama bir süre yürüdükten sonra usta bir kurt gibi yürümeye başladı.Yürüyünce koşmaya koştukça da usta bir kurt olmaya başladı.En sonunda bir keklik yuvasına rastgeldi.Yavru keklikleri birer birer yedi.Karnı tıka basa doymuştu ama yuvasının yolunu bilmiyordu.Acı acı inliyordu. Yanında annesini istiyordu belli ki.Ama annesi belki çok uzaktaydı.Belki de hiç dönmeyecekti...