Asansorden indim ve zemine geldim. Annemleri sabahtan beri görmüyodum derken onlarda lobidelermiş.annemlerle selamlaştım ve plaja gittim .plaj çok kalabalıktı.en sonunda bi şezlong buldum ama iki şezlong çok dip dibeydi acaba bu şezlongda kaplı derken diğer şezlongun sahibi geldi.Ne hayır inanamıyorum!!!!!! Diğer şezlongun sahipi can mıydı kader bizi birleştiriyooooooooo!!!!
-merhaba bu şezlong dolu mu acaba?(çok tatlı bi şekilde sjsjsj)
-hayır değil oturabilirsiniz.(tatlı bir gülümsemeyle cevap verdi inanamıyorum gülünce yanağında hoş bir gamze gözüküyo)
Şezlonguma oturdum ve tül elbisemi çıkardım güneşlenmek için yattım.bi anda ses geldi bu yanımdaki şexlongdan geliyodu
-selin di deme (yaaaa nasılda hatırlıyo ismimi)
-evet sende can olmalısın.
-evet,şey dicektim limonata ister misin hava çok sıcak iyi gelir
-(Allahım nasıl da beni düşünüyo ) iyi olur ,diyerek tatlı bir şekilde gülümsedim.
Onunhakkında çok şey merak ediyodum ama sormaya da utanıyorum.aklımdan bin bir sorular geçirirken telefon çaldı.ve arayan cem di uzun zamandan sonra sonunda beni arayabilmişti.
-canım neden uzun zamandır aramıyosun ve telefonuma niye cevap vermiyosun çabuk açıklsma yap?.,(sinirli bir şekilde söyledim sjsjsj)
-bitanem,canım,selinim,kardeşim valla uyuya kalmışım ondam.ö zür dilerim.nolur affet selin. Hiç küs kalamam zaten hemen affettim biraz konuştuktan sonra kapattık .
Cem bian da yüzüme baktı sevgilin miydi dedi.
Ben şok ne sevgilisi ya şakkınlıkla yüzüne bakarak
-sadece okuldan yakın arkadaşım dedim ve konuyu kapattık .