Spitalul...

16 5 1
                                    

Aud un sunet dar nu puteam sa vad nimic. :,,Mag...Ma...Magda mă auzi?"
Era GG, cand mi-am revenit l-am vazut pe Scandura distrus dar mai ales simteam o durere apăsătoare pe mana dreapta.Parintii au venit să ma ia,din nou simt o durere de cap, ne ducem la spital unde doctorul imi spune ca e rupt, dupa cateva minute de stat spune ca trebuie să se se efectueze o operație pentru îndreptarea oaselor.Nu suna foarte interesant pentru mine dar nu mai puteam de durere , tot ce imi aduc aminte este ca m-au adus in sala de operații , dintr-o data ma trezesc legată de o targa , cu o durere insuportabila , sunt adusă in camera in care am fost ,,cazati".Ma durea și capul asa ca medicul mi-a spus să ma liniștesc si să mă culc,ceea ce am și facut.A doua zi am fost in formați ca vom sta 14 zile maxim pana ce putem pleca,eu nu suportam ideea deoarece spitalul e casa Suferinței , mă plimbam pe hol si vedeam ba o fetița cu fața arsa ba oameni in scaun cu rotile,nu puteam sta acolo 2 saptamâni.Ma intreb daca parintii o să mă mai lase pe skate cu mâna rupta.Imi era frica ,credeam ca parintii mei o să vada skateboardul ca fiind prea periculos sau cine stie ce le trece prin minte.Nu mai aveam decat familia si o durere lăsată de căzătură la cap.In fiecare seara ma gandesc :,,oare ce crede GG" oare ce crede Ally OARE CE CREDE TOATA LUMEA?!
Nu pot inchide 1 ochi fara să imi pun intrebari de genul cand m-am gandit să scriu pe grupul clasei : Buna
-Magda ce ai patit?
-Esti ok?
-Cum ai cazut?
-Cand vii inapoi?
Am si inchis telefonul, am zis că ma duc sa fac o plimbare.Doar suflete distruse in fața mea , oamei ar caror răni lasa cicatrici emotionale.Uram locul asta
Nu stiam ce să mai fac, pâna si cu GG imi era frica sa vb ,sigur mă crede incapabila si neândemanată.
Mai sunt 3 zile si am iesit din ,,infern" noaptea aud doar țipete nu mai rezist mai mult de 3 zile.
Vine și ultima zi aici, totul e la fel , posomorât, lipsit de haz , ca un tablou alb negru.Normal ca atunci cand ies de aici o să fie totul decolorat.
Gata, a venit doctorul care a a aprobat,ies de aici acum !

Vara NesfârșităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum