Vara

42 6 0
                                    

Magda e o fata obișnuită de 17 ani care adora să trăiască viata la maxim și venirea verii o încânta foarte mult dar venirea bac-ului nu era o veselie.
Magda POV:
E vara , in sfarsit e vara si am o multime de lucruri de facut vara asta.Azi mă duc cu skate-ul impreuna cu prietenii mei.
-Magda!spuse tatal Magdei
-Da tată, ce s-a intamplat?
-Ce planuri ai azi?
-Ma duc cu prietenii cu skate-ul cu prietenii in oras.
-Bine , dar să te întorci pâna la 7 să te întorci da?
-Offf, bine...
-Magda,să nu intarzi!
-Bine tată...
Am scapat si de el. Mă duc să ma schimb iar dupa plec.
Cand termin , aud telefonul sunând , era Ally:
-Buna Magda,sa nu uiți să il chemi si pe George,eu nu pot lua legatura cu el.
-Bine, ne vedem la 2 in skate-park.Dar vezi că mă lasa doar pana la 7.
-Off, doar atat , lasa ca mai intarzi tu umpic.
-Mereu mă faci sa râd.
Acum trebuie sa il sun pe George.
-Alo,bună GG!
-Buna Magda!cu ce ocazie m-ai sunat?
-Vreau sa te intreb daca poti veni azi in skate-park?
-Nu,mi-am rupt piciorul...
-Nu stiam!!!Pot veni pe la tn?
-Daca vrei ,  poate ne uităm la un film.
-Bine , vin imd.
-Bine ,pa!
-Pa
Of doamne , acm trebuie să anuleze totul ... :
-Alo,Ally nu mai pot veni.
-Dc?
-NU POT SI GATA.
Acum mă duc la George, sper că nu am fost prea rea pe Ally.
-Pa tata!
-Pa Magda!
Ma duc acum cu skate-ul la GG.Spune-mi că aia nu e Ally.O doamne m-a vazut... :
-A, nu poti veni?! spuse Ally nervoasa.
-Nu ai cum sa intelegi ,lasa-mă in pace.
-Cu cine mergi de fapt ?
-Nu e treaba ta ce fac eu.
-Doar explica-mi.
-Lasa-ma in pace
Am trecut pe langa ea , sper să nu fi stricat o prietenie.Dar cum mă gandeam eu , imi dau seama că am ajuns la George. Sun la sonerie.Imi deschide George:
-Hei Magda!
-Buna GG!
-Te rog , intră.
-Oricum intram. Am spus eu încercând să fac o gluma.
Am intrat si am inceput sa povestim:
-Auzi GG, dar cum ai reusit să cazi?
-Magda,nu vreau sa vb despre asta bine?
-Scuze,nu stiam.Am spus eu sfioasa.
-Nu e nimic, hai să ne uităm la film,tu alegi filmul.
-Ce categorie vrei?
-Horror.
-Pai hai să ne uitam la camera 1408.Am spus eu.
-Am auzit ca este un film bun,haide atunci sa caut filmul.
S-a dus la laptop si a căutat filmul.Eu mă duceam să fac popcorn si mă tot gandeam la Ally cand,m-am gandit să îi trimit un mesaj:,,Imi pare rau de cum m-am purtat, eram îngrijorată pt George ,și-a rupt piciorul si m-am dus la el,să il inveseleasc, nu are rost să stric o prietenie pentru un baiat :) " După care m-am dus cu popcornul la GG care a gasit filmul.Imi era umpic frica, auzisem că e un film înfricoșătoar.Filmul a inceput , amândoi stateam si ne uitam, dupa putin timp vine un jump scare, eu m-a sperii dar dupa aceea am ras de reacția mea.Finalul a fost foarte trist , eu am plans umpic.Dupa terminarea filmului primesc un mesaj nou,era de la Ally:,,Nu-i nimic , trebuia să spui asa de la inceput , nu stiam ce s-a intamplat.Apropo sa il saluti pe George din partea mea".
-GG, te salută Ally.
-Bine,spune-i ca o salut.
Mai stam si discutam după care mă duc acasa,a fost cea mai tare zi cand,uit ceva , era ora 8 si parintii mă asteptau furioși acasa.

Vara NesfârșităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum