Cap.7

15 0 0
                                    

Razele soarelui ma fac sa imi inchid inapoi ochii , dar ma fortez sa ii tin deschisi .
Ma ridic din pat si merg spre baie pentru a-mi face un dus .

Dupa un sfert de ora ma intorc din baie cu prosopul in jurul corpului. Merg spre dulap alegandu-mi tinuta de astazi . Imi iau o pereche de blugi negri pe care ii asortez cu un tricou in dungi albe si negre . Imi usuc parul lung si mi-l las pe spate , uitandu-ma in oglinda observ ca imi place cum arata fata mea , asa ca renunt la fond de ten dar cu rimel totus ar merge. Dupa ce imi incalt platformele negre imi iau geanta si telefonul si cobor jos .

- Neata! Spun cu voce tare si o vad pe mama iesind din bucatarie .

- Neata scumpo, am facut clatite , sper sa iti placa . La auzul acelor cuvinte am aprobat bucuroasa .
Mama imi zambeste si pleaca spre bucatarie . Pasi se aud pe scari , de pe ele coborand sora-mea .

- Neata Charry ! Imi spune cu un zambet larg pe buze .

- Ce-i cu zambetul ala pe fata ta?

- Eeeh, iti zic eu cu alta ocazie .
Mi-a raspuns razand , iar eu nu am mai insistat .

Dupa mai multa tacleala terminam de mancat iar eu ies pe usa inchizand-o in urma mea . Ma urc in masina si pornesc spre scoala.
Ziua asta pare o zi de vara cu toate ca suntem la sfarsitul lunii septembrie .
In cateva minute intru in parcarea scolii care era plina cu elevi, doar ca de fiecare data . Inchid masina si incep sa ma uit dupa Jenny . Nu ii vad masina deci am sa intru in liceu fara ea . Ma uit la ceas sa vad ca mai
sunt zece minute pana la inceperea repetitiei mele cu Harry .
Okay sunt pregatita, pana la urma este doar o repetitie nu ?

Am intrat in liceu si m-am indreptat spre sala de muzica , care de obicei pe la ora asta ar trebui sa fie neocupata.
Apas pe clanta usii aceasta deschizandu-se vad un pian mare in coltul camerei , chitari , vioare si alte instrumente fiecare avand un loc propriu . Ma indrept spre pian unde sunt doua scaunele si ma asez pe unul dintre ele .
Ma uit din nou la ceas iar acesta arata ora 13:29.

In secunda urmatoare se aude usa , pe ea intrand Harry.

- Hei Charry! Spune zambind .
- Hei Harry ! Spun si eu uitandu-ma la el , cum se apropie de pian si se aseaza pe scaunul de langa mine .
Arata asa de frumos parul acela carliontat si lung ce ii atarna pe baza umerilor si...

- Bun , cu ce vrei sa incepem ? Intrebarea lui ma face sa revin la realitate si imi intorc fata spre pian .
- Mi-e indiferent , orice e acceptabil.
Spun intorcandu-mi fata din nou catre el .
Ma holbez la el in timp ce el face acelasi lucru .
Incep si rad iar el isi da seama de ceea ce faceam si rade si el.

- Okay , deci , hai sa incepem cu Stay de la Rihanna , o sti nu ?

- Da, normal .

Imi pare rau pentru ca nu am mai postat de foarte mult timp .
Stiti cum e vrei sa faci ceva dar gasesti ceva si mai interesant sau chiar nu mai sti ce sa faci si stai degeaba , cam asa am facut eu .
Sper sa va placa acest capitol fie el cat de scurt , faza e ca nu prea mai am idei dar se rezolva .
Va iubiiiii ;*))))

Innocence ( Harry Styles fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum