Non capitol

121 6 3
                                    

Offf nu-mi vine sa cred a mai trecut si ziua asta !
Vreau sa va spun ceva , dar mai mult sa va rog .
Ma uitam prin biblioteca , si am vazut o groaza de carti sterse. Va rog din suflet nu stergeti cartile , stiu ca , credeti ca nu sunt citite si nu da nimeni niciun comentariu sau vot dar nu conteaza asta , conteaza ca pe cineva chiar o intereseaza povestea ta , stiu ca , m-i se-ntampla  si mie citesc o carte si sunt asa de prinsa in ceea ce citesc incat nu mai am  rabdare si dau la urmatorul capitol ca sa afluce se intampla , si uit sa dah comm si vot dar iubesc aceea carte asta nu inseamna ca nu vreau sa dau . Drci va rog din sufletelul meu NUMAI STERGETI CARTILE PE CARE LE SCRIETI . Si nu bat apropo doar la sora mea si la prietens mea cea mai buna . La toate voi frumoaselor desteptelor cu asa mare inteligenta si imaginatie va iubesc rau nush ce m-as face daca nu ar exista carti cred ca as muri .

Ieri a fost 1 aprilie nu ?
Da , eu am primit cea mai frumoasa veste , ca Styles se insoara cu Kendell si chiar credeam pana cand mi -a spus ca ii pacaleala de 1 aprilie .

V-am pus la media melodia mea preferata defapt una din ele , sa ne mai amintim si noi acele vremuri . As fii vrut sa fiu directionera de cand s-a format trupa dar cred ca nu scapam fara vreo taietura dupa plecarea lui Zayn . 
Pe 25 s-a facut 1 an de cand a parasit trupa si in aceeasi zi a facut primul sau album . Canta frumos chiar super nu pot nega asta insa as fii vrut sa fie alaturi  de resul .

Ce sa va mai spun Vineri 31 martie am avut parte de primul meu sarut dar nu franch . Cu , cred eu persoana nepotrivita , Alin .

Vicu era cel care trebuia sa-mi fie primul sarut , iubitul meu baiat cu nasul pe sus ingamfat si nesimtit , cu tupeu . Cu toate astea era al meuuuuu .

Sper ca nu v-am plictisit .
Va iubbbb mult  :* :* <3
Pwpici muuuuulllllllltttttttttiiiiii.

Innocence ( Harry Styles fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum