Yavrumlar nasılsınız y.b geldiğğ koşunnn
Ben ve ece spor kıyafetlerimizi giydik ve sahaya indik barkınlar çoktan gelmiş alıştırma yapıyolardı yanlız bizi tanımadıkları için bilmiyolar çünkü biz diger kızlar gibi değiliz maçı seyretmeyi nasıl iyi biliyosak oynamayı daha iyi biliyoruz bizde ıssınma hareketleri yaptık,maça başladık ben eceye ece bana pas pas vere vere ilk golü ben attım ve eceyle ünlü tokalaşmamızı yaptık barkınla emre ise yüzlerini astılar, ikinci golü de ece attı ve yine aynı şey 3. golu barkın attı olsun moral düşürmek yok biz öndeyiz sonuçta sonra emre attı ve 2 fark var arada ben eceden aldım topu kaleye dogru gidiodum bir şutla gol attim ve sayı farkı 2 oldu. Maçı da biz yendik. Barkınlarada ders oldu böylecikle bizi küçük görmemelilerdi sonucta biz ece ve doluyuz yaniğ sonra tebrik ettiler ve herkes yorulduğu için odalarına gitti odaya gittiğin gibi kendime yataga attım dicektim ama diyemiyorum çünkü en son yatak kırilmişti oyüzden ecenin yatağına attım kendimi sonra kapı açıldı ece değildi bu barkındı yanıma geldi ve yattı şasırmiştım seni ozledim dedi ve sarıldı bende ona sarıldım ve bende dedim dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum ve geri çekikdim ona daha iyi sarıldım ve uyuduk sabah ecelerin sesiyle uyandık aşagı yemek yemeye indik yemekten sonra yüzmeye gittik su güreşi yaptık tabiki biz kazandık eceyle barkın anlaşmışlar barkın benle ecede kardeşiyle kalcakmış bana soran varmı yok hoş sorsalar karar yine aynı olcakti ama olsundu yine de sorsalardı iyiydi yüzdükten sonra valeybol oynamaya karar verdik tabi karşı takımın kızlarından biri gozlerini barkından ayırmıyodu sikerim lann benim o diye bakışlar atıyodum. Valeybola başladıktan sonra bir smaç atmışım kızın tam karnına mutluyum şuan valla kızın yanına gidip 'ayy canım iyimisin yanlışlıkla oldu' dedim kızda sorun değil dedi ve oynamaya devam ettik ama kız oyunu bıraktı bizde oyunu oynadıktan sonra sıkıldık ve odalara dağıldık bu arada canım yatağım iyileşti artık kendi yatağımdayım odaya girdiğim gibi ecenin oyuncak ayisına takılıp düştüm nezamndır düşmüyodum icimdeki mahmut tuncerler şuan bana sövüyolar senin yüzunden yer knkm yerden kalktım yatağıma yattım nezamndır telefonla ugraşmıyodum kapaliydi yani telefonu açmamla şok olmam 67 cevabsız arama 64 ü uzaydan 2 si annemden 1 taneside o uğursuz adamdan neyse uzayı aradım 'uzayy aramışsın ama telefonumun şarjı yoktu yoksa açardım noldu bişeymi dicektin' 'birincisi bu telefon neden açılmıyo dolunay hanım,ikincisi annemin telefonlarınıda açmamışsın,üçüncüsü babamın telefonunuda açmamışsın,dördüncüsüde iremin hicbir mesajına cevap vermemişsin,sonuncuda sana kaç kere dicem bana abii diceksin diye acaba' 'birincisi şarjım yoktu dedim uzay,ikincisi az nefes al,üçüncüsü o adamın telefonlarını açıcam diye bir zorunluluğum yok dördüncüsü sen sadece benden 2 yaş büyüksün uzayyy ve sonuncusu sen beni merakmı ettin ous' 'ne alaka var be seni ne merak etcem neyse kapatıyom ben by bidaha o telefonlar açılcak yoksa orayı basarım dolunay hanım' dedi ve kapadı telefonu yüzüme kimse benim yüzüme telefonu kapayamaz oyüzden bende uzayı aradım bişey demeden ben kapadım yüzüne kapadım sonra faceme girdim 10 arkadaşlık isteği vardi metor olan çocuklarınkini kabul ettim azı kaldı odaya barkın girdi ve "napiyosun bakalım güzelim" dedi elimden telefonumu aldı bir süre baktı ve "faceni donduruyosun" dedi ve yanıma yattı.
~
Sabah gözlerimi açtığımda barkının nefesini yüzümde hissediyodum