Κεφάλαιο 2

25 4 1
                                    

      Βαρέθηκα . Όλο μήπως και αν . Σκασίλα μου . Αν είχα πεθάνει , αυτό δεν άλλαζε . Κι αφού δεν ερχόταν κανείς να μου πει τι να κάνω αποφάσισα να πάω μια βόλτα .Πήγα προς την πόρτα .Κι άλλη ιδέα μου κατέβηκε . Περνάω άραγε μέσα από τοίχους ; Απλώνω το χέρι . Δεν περνάω .Νιώθω τον τοίχο .Το απλώνω για δεύτερη φορά και περνάω .Το μισό μου χέρι είναι από την άλλη μεριά . Το τραβάω αμέσως πίσω .Εντάξει . Είναι λίγο ανατριχιαστικό να πεθαίνεις . 

     Μήπως να μην έβγαινα έξω; Μήπως θα ήταν καλύτερα να περίμενα υπομονετικά τη σειρά μου; Κάποιος θα ερχόταν να μου δώσει ένα manual . Που να ξέρω τι πρέπει να κάνω; Μήπως είχα ξαναπεθάνει; Κι αν εκεί πίσω βρισκόταν κάποια άλλη περίεργη διάσταση και δεν μπορούσα μετά να γυρίσω πίσω; 

    Έβαλα μια φωνή :

''E, συγγνώμη , είναι κανείς εδώ; '' άκουσα την φωνή μου 

    Δεν ήμουν κορίτσι . Εκτός κι αν κάπνιζα πολύ ή έπαιρνα τίποτα ορμόνες .

''Υπάρχει κανείς εδώ να μου πει τι να κάνω;'' ΄φώναξα ξανά .

   Καμία απάντηση . Και στη ζωή και στο θάνατο μόνοι μας θα πρέπει να τα βγάλουμε πέρα;

   Αποφάσισα να φύγω από εκεί μέσα .Τι παραπάνω θα μπορούσα να πάθω δηλαδή; Αφού είχα πεθάνει . Δεν πονούσα , το είχα ξεκαρεί , οπότε ο,τι είναι να γίνει ας γίνει , σκέφτηκα .

   Προσπάθησα να περάσω ,τίποτα . Τοίχος . Δοκίμασα ξανά  και πέρασα . Και τι κατάλαβα δηλαδή; Ούτε μετέωρος στο διάστημα ήμουν , ούτε σε καμία άλλη διάσταση , ούτε φως ούτε τίποτα . Στο διάδρομο ενός νοσοκομείου βρισκόμουν . Ο Θάνατος τελικά δεν είχε καθόλου φαντασία .

   Συγγενείς περίμεναν τριγύρω , άλλοι κουρασμένοι και με πρησμένα πόδια .Άραγε αγωνιούσε κάποιος και για εμένα; Κοίτα να δεις που και πεθαμένος έψαχνα να βρω αν με αγαπάει κανείς . Λες και είχε σημασία πια . Κι αν είχε; Κατέβηκα και περπάτησα ανάμεσα στον κόσμο .

   Δε με βλέπει κανείς . Οπότε άρχισα τις βλακείες . Και τι έγινε ; Πήρα μια γκόμενα από πίσω και της έπιασα το στήθος . Πλάκα είχε . Ύστερα από αυτό έπιασα ο,τι πισινό έβρισκα μπροστά μου.Παραλίγο να πιάσω και τον πισινό του γιατρού . Κάθισα δίπλα σε μια νοσοκόμα που έγραφε κάτι και τις άλλαζα τη σελίδα κάθε φορά που γυρνούσε το κεφάλι της. Μετά τις δέκα φορές σηκώθηκε να φτιάξει ένα καφέ . Ανέβηκα στην πλάτη κάποιου που φώναζε ''Δεν είναι κατάσταση αυτή εδώ μέσα ! ''και φώναζα κι εγώ με τη σειρά μου '' Χώσ ' τα , μεγάλε ! '' 

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Oct 02, 2016 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Ένας άγγελος στο ταβάνι μου Où les histoires vivent. Découvrez maintenant