Kevad oli käes, puud roheliseks minemas ning enamus rändlindudest olid kohale saabunud. Paras aeg maamajja kolimiseks. Nii hakkasgi Sandra pakkima. Ka Tipsu sai ta suure vaevaga autosse.
Sandra pov
Tuli välja, et Tipsu polnud puudel, vaid segavereline koer. Loomaarst oli seda kinnitanud. Nii suuri puudleid polnud olemas. Ja Tipsu oli veel alles neljakuune ja ta kasvab veel.
Kristjan võttis uudiseid koera kohta üsna rahulikult. Ta pakkus, et võiks panna koerale uue nime. Koer on suur ja nimeks on Tipsu. Eriti ei sobi.
Proovisime läbi hulk suurele koerale mõeldud nimesid, aga koer ei teinud kuulmagi.
Nii jäigi koera nimeks endiselt Tipsu.
Hetkel sõitsin maale.Varsti olingi kohal. Parkisin auto ära ja lasin koera välja. Kõndisin maja poole. Ukse juures aga kohkusin, kuna see oli paokil. Sisenesin majja. Ka köögiuks oli paokil ning sinna suundusin kohe. Avanev vaatepilt aga polnud just eriti ilus. Laual oli hulk musti nõusid ja köögisohval vedeles keegi ihualasti noormees.
"Äratus!", hüüatasin. Mees oli kohe ärkvel.
"Kes te olete ja mida te siin teete?", küsisin.
"Ma ma magasin. Ning kes teie üldse olete, et te siin karjute?", küsis noormees vastu.
"Mina? Ma elan siin.", vastasin.
"Mind kutsuti sünnipäevale ja teid siin küll polnud.", ütles ta.
Mees hakkas laualt pudelit võtma, kui ma ta peatasin.
"Pange enne riidesse.", ütlesin.
"Ei tea miks.", vastas mees.
Siis oli kuulda jooksumüdinat. Kööki saabus Tipsu. Võõrast nähes läks koeral nägu nalja täis. Kuna mehel polnud riideid siis otsustas koer seda aaadamaülikonna olulist detaili hambaga järele katsuda.
Alles siis kui koera nina puudutas mehe reit, sai noormees aru, mis oht saabumas on.
"Ajage see elukas ära.", karjus ta.
"Tipsu tule.", ütlesin.
Samal ajal oli aga kööki saabunud veel rahvast.
Lõpuks koer kuuletus ja jooksis minema.
Üks tüdrukutest läks poisi juurde.
"Mida teie soovite?", küsis üks noormeestest.
"Ma tahan teada, mida te siin teete ja mis siin.....?", küsisin kui mind segati.
"Mina kutsusin nad ja me tähistasime minu sünnipäeva.", ütles üks blondide juustega tüdruk.
"Mina olen Karin. Tere tulemast, õde.", ütles ta.Siin siis teine osa. Loodan, et meeldis. Pildil Karin.
YOU ARE READING
Kaks Õde
RomanceKaks õde, Sandra ja Karin saavad peale isa surma majaomanikeks. Nad polnud üksteise kohta eriti midagi kuulnud, kuna Sandra ema ei rääkinud talle eriti midagi, peale isast lahutamisest, isast ega tema uuest perekonnast. Karin on aga tüdruk mehe teis...