Günlüğümün sayfalarının arasında kaybolmuş gibi hissediyorum şuan.
Buraya gelmeden önce elimi bile sürmediğim canlı pembe kapaklı defterde şimdi yazacak yer bulmakta zorlanıyordum.
Kore'den buraya gelmek biraz korkunç olsada 6 ay içinde gayet iyi alıştım. Yani sanırım.
Ah. Kendimi tanıtmayı unuttum. Ben UNI! Japon Vocaloid şirketin ikinci koreli yıldızı. En yakın arkadaşım SeeU ise birincisi.
Benden önce keşfedilmesi hoşuma gitsede bazen kıskanıyorum.
Aramızda bir yaş var. Büyük olan benim. Aslında bu yaştan kaynaklı olmasada ondan bir yada bir buçuk kafa boyu uzunum.
Onun saçları fazlasıyla uzun. Sarışın üstelik. Etrafa neşe saçan mavi gözleri var.
Benimse etrafa iyimserlik saçan rengini çözemediğim -bazen mavi bazen yeşil gibi olan- gözlerim ve belime kadar gelen pembe saçlarım var. Çoğunlukla yandan düzgünce toplarım.
Buraya geldiğim anda yaptığım ilk şey anime kültürünü anlamak adına bir kaç manga edinmekti. Aldığım manga doğru hatırlıyorsam Ao Haru Ride.
Bir süre sonra kendimi kaybetmiş ve Futaba isimli kıza sövmüştüm.
Sonrada bizim japon şirketin diğer üyeleri ile tanışmaya gittik.
İlk tanıştığımız kişi Japonya'nın gururu olarak görünen Hatsune Miku oldu. Ah bu arada. Japonlarda soyadlar isimlerden önce gelir.
Turkuaz diz kapaklarına kadar uzanan saçları vardı. Tokalarından çıkan kare şeklinde kırmızı aksesuarları vardı ayrıca. Kulaklıkları pek belli olmasada vardı.
Beyaz bir gömlek giymişti. Siyah eteğinde fonksyonlar vardı.
Kollukları uzundu. Üst kol kısmından el bileğine kadar gelen, yapışık, üzerinde klavye bulunan bu kolluklar siyahtı.
Bacaklarında direk yapışan siyah çoraba benzeyen bir kısım vardı. Nasıl açıklanılır veya tarif edilir bilemiyorum.
Ayakkabıları düz siyahtı ancak altındakı kısımdan bir şerit şeklinde turkuaz geçiyordu.
16 yaşında olmasına rağmen oldukça zarifti.
Kodu 01 imiş. Tam kod olarak ise CV01.
Sıra ikiz gibi olan sarışınlara gelmişti. Sonrada öğrendim ki aslında ikiz değillermiş. Aksine farklı ailelerde büyümüşler.
Kız olanın adı Rin. Bayan denizci üniforması benzerinde beyaz, siyah ve sarıdan oluşan bir üstlük giyiyordu.
Beyaz bir şort eteği vardı. Yan taraflarındada fonksiyon tabletleri. O şort eteğin ne kadar rahat olduğunu tahmin edebiliyorum.
Kollukları tamamen siyah değildi. Derisinin rengi gri gibi gösteriyordu. Ve bu kolluklar Miku'nunkinden kısa ve boldu. Parlak plastikten yapılmış gibi duruyorlardı.
Ayakkabılarını nasıl anlatıcağım? Dilim varmıyor. En iyisi onları vazgeçelim ikisi içinde.
Kocaman beyaz plastiktan yapılma kurdelesinide unutmayalım elbette.
Erkek olanının adıysa Len.
Oda aynı şekilde erkek denizci üniforması benzerinde beyaz, siyah ve sarıdan oluşan bir üstlük giyiyordu.
Siyah bir şortu vardı. Alt kısmına doğru bir şerit sarı kurdele geçiyordu.
Ayakkabılar... Of o ayakkabılar.
Kodları ise 02 imiş. Tam kod olarak ise CV02.
Onların hemen yanında benim saçlarımdan daha açık pembe saçları olan mavi gözlü bir kız vardı. Adının sonradan Megurine Luka olduğunu öğrendim.
Straptez, karın kısmında üçken şeklinde bir kesimi olan bir üstlük giyiyordu. Bronz renginde detaylar, ayrıca birde broşu vardı.
Siyah oldukça yırtmaçlı bir etek giyordu. Eteğin alt kısmı tamamen bronz renkli kurdelerle dikilmişti iki şerit şeklinde.
Siyah çizme tarzı yapışık ayakkabıları vardı aynı Miku gibi. Bileklerinde bilezik şeklinde ekranlar ve kollarının üst kısmında bronz renkli detaylar vardı.
Yaşını sormaya gerek duymadım. Benden 2 yaş büyük gibi duruyordu. Zarif bir yetiştindi.
Kodu ise 03 imiş. Tam kodu CV03.
Merhaba UNI burada. Açıklaya açıklaya özelliklerini bitiremediğim bir bölümdü bu. Umarım sıkılmamışsınızdır.
Daha tanışma olduğu için fazla eğlence yok. Bundan dolayı üzgünüm.
Görüşürüz canlarım!
Sevgilerimle UNI~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNI Günlükleri
Kurgu OlmayanSeeU Günlükleri gibi olan bir başlıktan merhaba. Ben UNI! Memnun oldum. Kore starı ve en yakın arkadaşım SeeU ile Japonya'ya gittiğimizde olan herşeyi size anlatmaya çalışacağım. İyi okumalar.