O... kentinin mahallelerinden birine,yüksek binalar arasında ,yoksullar için ayrılmış bir düşkünler evi vardı.burada genellikler yoksullara ,güçsüzlere bakılırdı.Oliver Twist işte burada doğdu.Doğduğu gün,nasıl bir dünyaya gözlerini açtığından habersizdi.
Gencecik annesi hasta yatağında yatmaktaydı.baş ucunda doktorla,yoksullar evinin bakıcısı olan yaşlı bir kadın vardı.Her ikisinin de bakışlarında umutsuzluk okunuyordu.
Genç kadın yalvarıyordu :
★ ne olursunuz ,çocuğumu göreyimde öyle öleyim!...
Doktor şevkat dol bir sesle onu teselli etmeye çalıştı:
★ şu anda ölümden sz etmenin gereği var mı ?
Yaşlı hemşirede doktoru onayladı:
★doktor doğru söylüyor canım.Ölümden söz etmek için daha çok gençsin.
Hasta yatağında yatan genç kadın umutsuzlukla başını çevirdi.Kollarını,yaşlı hemşirenin kucağında tuttuğu çocuğa uzattı.Çocuğa uzanan kolları güçsüzlükten titriyordu.Sekiz aylık çocuğu kaldıramayacak gibi görünüyordu.Doktoratik davranarak ,çocuğu alıponun titreyen kollarına verdi.Kadın çocuğu bağrına bastırdı.Solgun,titreyen dudaklarıyla çocuğun yanağına öpücük kondurdu.Sonra arka üstü yığıldı.Başı yana kaydı.ölmüştü.
Doktor :
★öldü, diye iç geçirďi.
Yaşlı hemşire yavaşca,çocuğu annesinin cansız kollarından alırken :
★ zavallı kadıncağız,zavallı... diye mırıldandı.
Doktor gitmek için giyinirken sordu :
★güzel bir kızdı, acaba nereden gelmişti ?
★nereden gelip nereye gittiğini bilen yok.Dün gece buraya getirdiklerinde ayakkabıları çamur içinde ,paramparçaydı.Uzun yoldan geldiği belliydi.
Doktor,ölünün sol elini kaldırdı.
★Düşündüğüm gibi ,dedi.Parmağına yüzük yok.Belkide evli değildir.
Doktor yemeğe gittikten sonra yaşlı kadın ocağın önündeki iskemleye oturup bebeği giydirmeye başladı.Çocuğa giydirilen giysiler ,düşkünler evinde kimsesiz çocuklara verilen eski çamaşırlarındandı.Oliver sürekli ağlıyordu.
Yeni hikaye geldi
Sherlock Holmes
Okuyun
Çok güzel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLIVER TWIST
RandomO...kentinin mahallelerinden birinde ,yuksek binalar arasinda ,yoksullar icin ayrilmis bir düşkünler evi vardı.burda genellikle yoksullara,güçsüzlere bakılırdı.oliver twist işte burada doğdu.doğduğu gün,nasıl bir dünyaya gözlerini açtıgından habersi...