Κεφάλαιο 1

57 3 3
                                    

"Αχιλλέα μου βγες επιτέλους απο το δωμάτιο σου εχεις τόσες μερες που δεν έχεις βαλει μπούκια στο στόμα σου,σε παρακαλώ αγόρι μου" μου φώναζε ο πατέρας μου.'Εχει εδω και αρκετή ωρα που στέκεται εξω απο την πόρτα του δωματίου μου και με παρακαλάει να φάω.Ξερώ οτι για το καλό μου το κάνει αλλα δεν καταλαβαινει οτι δεν θελω να φάω γαμώτο.Η ορεξη μου εχει κοπει τελείως απο το θανατο της μητέρας μου.Πεθανε πριν μιά εβδομαδα απο καρκινο και δεν μπορω να το συνειδητοποιήσω,μου λείπει τοσο πολύ!Εχω να βγω απο το σπίτι απο εκεινη την καταραμμένη μερα και δεν μιλαω ουτε καν στον κολλητό μου τον Νίκο.

Μένω στη Θεσσαλονικη και σπουδάζω γυμναστική ακαδαμία.Τον τελευταίο καιρό εχω χάσει αρκετα μαθήματα γιατι λογω της ασθένειας που ταλαιπωρουσε την μητέρα μου και τωρα τον θάνατό της δεν ειχα το κουραγιο να πηγαινω και στη σχολή.Σε λιγες μέρες ομως,δηλαδη αρχές Σεπτέμβρη ξεκινανε τα μαθημάτα και αυτο δεν βοηθάει καθόλου την κατάσταση.Δυστηχώς δεν γινεται να τα παρατήσω τωρα εφόσον μου εχουν μεινει μονο τρία μαθήματα ακόμη αλλα που ξερεις ισως με βοηθήσει η σχολή στο να ξεχαστώ.

"Φωτεινή ελα λίγο να σου μιλήσω" μου φωναξε η δασκάλα χορού,η κα.Νεφέλη
"Αμέσως κυρία" αναρωτιεμαι τι μπορεί να θελει να μου πεί
"Λοιπόν κορίτσι μου το επίπεδο σου στο χορό ειναι σε πολυ υψηλό σημειο και εχεις φοβερό ταλέντο.Στο λεω τα δύο τελευταία χρόνια, απο τοτε που ηρθες στη σχολή μου.Τις τελευταίες μερες ομως ειμαι σιγουρη οτι κάτι σε απασχολεί.Αργείς στις πρόβες και μπερδεύεσαι στις χορογραφίες συνεχώς,ακομα και το χαμόγελό σου εχει κοπεί.Δεν σου ζηταω να μου πεις τι συμβαίνει γιατι ξερω οτι ίσως να ειναι κάτι οικογενειακό απλα στο λεω σαν συμβουλή,μην τα παρατήσεις τωρα αγάπη μου.Ειναι κρίμα τοση προσπάθεια,είσαι ενα αισίοξο ατομο και γεματο όνειρα.Δεν αξιζει να σε βλεπω σε αυτη την κατάσταση,όποιο προβλημα και να εχεις πάλεψε και θα τα καταφέρεις οπως πάντα γλυκια μου."
"Κυρια εχετε δίκιο.Συγνωμη αλλα ειναι πολλα που με προβληματίζουν τον τελευταίο καιρο.Δεν θα ξανα γινει ομως,θα ειμαι οσο συνεπης μπορω και θα συγκεντρωθω στις πρόβες.Τώρα πρεπει να φύγω θα σας δω αυριο.Γεια σας"ειπα και εφυγα απο της σχολή χορού.Η αλήθεια είναι οτι τον τελευταίο καιρο εχω χάσει την όρεξη μου και προβληματιζομαι πολύ για το μέλλον μου.

Μένω στη Θεσσαλονικη και μου λείπουν παρα πολυ οι γονεις μου και η αδερφή μου.Εχω να τους δω ενα χρόνο γιατι μένουν στην Γερμανία και δεν μπορουν να έρχονται γιατι δουλευουν και εγω δεν μπορω να πηγαίνω γιατι εχω προβες.Σκέφτομαι πολυ το ενδεχόμενο να μετακομίσω στη Γερμανία αλλα δεν ξέρω αν μπορω να παρατήσω τη ζωη μου εδω και να φυγω.Εδω ειναι η κολλητη μου η Ζωη και ολοι μου οι φίλοι.Ειναι και η σχολή,αλλα απο την αλλη δεν μου αρεσει που ειμαι μακριά απο την οικογένεια μου.

〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️
Αλοχαα💘Ανεβηκε το πρωτο κεφάλαιο,ειναι η πρώτη μου ιςτορια και ελπίζω να σας αρεσει💛💫💙💖Πανω στη φωτο ο Αχιλλέας και η Φωτεινή..τα λεμε στο επομενοοο..Αα και μην σταματάτε να ονειρεύεστε κορίτσια...μπαϊϊϊϊ💞💞💞💞

Never stop dreaming...Where stories live. Discover now