Μετά απο 2 μέρες
Φωτεινής POV
Μολις ξύπνησα και η ώρα ειναι 11:00.Σημερα δέν εχω πρόβα οποτε θα ειμαι ολη μερα στο σπιτι.Πηγα στο μπανιο και αφου πλύθηκα κατέβηκα τα σκαλιά και πηγα στην κουζίνα για να φτιάξω μερικά δημητριακα για πρωινό.Μετα απο καμια ωρα και αφου δεν ειχα τίποτα να κάνω σκέφτηκα να δουλέψω μια χορογραφία που δεν ειχα μαθει καλα.Οπότε εβαλα μουσική και αφου τελειωσα και εκανα και αποθεραπεία μπήκα για ενα ντουζ.Η ωρα ειχε παει 14:30 και δεν ειχα φαει ακομα οποτε παράγγειλα μια πιτσα.Μολις ηρθε και πηγα να κάτσω για να την απολαύσω με διέκοψε το κινητό μου.Χωρις να κοιτάξω καν ποιος ειναι το σηκώνω "τι θες μωρε;"ρωταω απότομα "Ααα τρως παλι εε;"μου λεει χασκογελώντας η κολλητή μου η ζωη "ναι γιατι με πηρες;"τη ρωταω "καλα μωρη πως κανεις ετσι τόσες μέρες εχουμε να μιλήσουμε και να βρεθούμε και ελεγα αν θέλεις να βγουμε το βράδυ"μου λεει με μια ελπίδα στη φωνή της οτι θα δεχτώ "δεν εχω ορεξη"
"Αμάν ρε Φωτεινη τόσες μέρες εισαι σπιτι και δεν βγαίνεις καθολου εσυ δεν ήσουν ετσι τι έχεις πάθει?δεν με ενδιαφερει θα βγουμε θες δεν θες και αν χρειαστεί θα σε παρω σηκωτη!θα ερθω σπιτι σου της 19:00 να ετοιμαστούμε φιλάκια"μου λεει χωρίς να μου αφήσει περιθώριο να απαντησω.Την Ζωη την αγαπάω παρα πολυ ειναι πολυ καλο κορίτσι και την ξερω απο την πρώτη γυμνασίου απο τοτε που την γνώρισα ειμαστε κολλητές και δεν νομιζω να ξεφορτωθεί η μια την αλλη τοσο εύκολα πλεον.
Η υπόλοιπη ωρα πέρασε ήσυχα,χάζεψα στο YouTube και ακριβώς 19:00 η Ζωη ηταν εδω,αυτη η κοπελα δεν μπορει να μην ειναι συνεπής.Μολις ηρθε μου ειπε να μην ξεκινήσουμε ακομα την ετοιμασία γιατι θελει να μιλήσουμε.Ξαφνιαστηκα λιγο γιατι δεν ήξερα τι ηθελε να μου πει.
"Πες μου τι εχεις πάθει.Γιατι είσαι ετσι τον τελευταίο καιρο;Δεν μπορείς να μου κρυφτείς σε ξερω οχτώ χρονια.Οποτε τελείωνε και πες μου τωρα τι εχει συμβεί"ειπε με μια ανάσα
"Κοιτα θα στο ελεγα απλά δεν εχω αποφασίσει ακομα"
"Ωραια πες μου τώρα και άσε τις σάλτσες"
"Λοιπόν σκέφτομαι ν φυγω για Γερμανία"
"Αα για διακοπές;!ωραια και αυτο σε προβληματίζει;; "
"Εμμ οχι..μόνιμα"
"Τι ακριβώς εννοείς..γιατι;" ειπε και ειχε γουρλώσει τα μάτια
"Κοιτα το σκέφτομαι εδω και καιρο..εκει ειναι η οικογένεια μου και ειναι δύσκολο να ειναι αυτοι εκει και εγω εδω"
"Δεν ξερω αγαπη μου αλλα δεν νομιζω οτι ειναι καλη ιδέα.Δεν θελω να σε επηρεάσω απλα οπως εχεις εκει την οικογενεια σου ετσι και εδω εχεις εμενα τον Νίκο τον κολλητό μας,γενικα τους φίλους σου,τη σχολή.Ολα εδω ειναι πως θα τα παρατήσεις ολα και θα φυγεις;"
"Το ξερω γιαυτο δεν ξερω τι να κανω τελοσπαντων δεν θελω να χαλάσω τη διάθεση μου θα βγουμε και θα διασκεδάσουμε"
"Ναι δίκιο εχεις παμε να ετοιμαστούμε"
Πήγαμε στο δωματιο μου και η Ζωη πηρε τα καλλυντικά μου και τα άπλωσε πανω στο κρεβάτι μου.Μετα πήγε στην ντουλάπα μου και βρήκε ενα υπέροχο φόρεμα μου που ουτε εγω δεν θυμώνουν οτι ειχα.Ηταν baby pink λιγο φουντωτο προς τα κατω και τιράντε.Εκανα ελαφρές μπούκλες προς τα κατω και βάφτηκα αρκετά.Τα συνδύασα ολα με τις μπεζ μου πλατφόρμες.Η ζωη ντύθηκε εξίσου πολυ ωραια.Εβαλε ενα μαύρο φορεμα δαντελωτό όσο πρεπει που έκρυβε οτι έπρεπε να κρύβει και δεν ηταν προκλητικό αλλα σεξυ.Ισιωσε τα μαλλια,βάφτηκε και έβαλε μαύρα ψηλοτάκουνα.Ημασταν και οι δυο έτοιμες οποτε αφου κλείδωσα το σπιτι βγήκαμε εξω και μπήκαμε στο αυτοκίνητο της Ζωής.Φτασαμε στο κλαμπ 22:45 και παραγγείλαμε και οι δυο vodka.〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰
2ο κεφαλαιο για σημερα💕💜Ελπιζω να σας αρέσει😍φιλιαααααα💗💗😘😘
ESTÁS LEYENDO
Never stop dreaming...
Novela JuvenilΦωτεινή,ενα 20χρονο κορίτσι με παθος στο χορό που ζει τη ζωή της με αισιοδοξεία! Αχιλλέας,ενα 23χρονο αγορι που σπουδαζει γυμναστικη ακαδημία.Μετα το θανατο της μητέρας του κλεινεται για λιγο στον εαυτό του και διςταζει να κανει σχεςεις.Δυο άτομα πο...