Φωτείνης POV
Καθόμασταν στο τραπεζι μας με τη Ζωη.Μου ειπε οτι σήμερα ο Νικος θα φερει και τον κολλητό του και η αληθεια ειναι οτι ειμαι περίεργη να τον γνωρισω.Ο Νικος μας εχει πει πολλα γι'αυτον αλλα λεει οτι εχει κλειςτει στον εαυτο του τον τελευταιο χρονο για οικογενειακους λογους και δεν βγαινει καθόλου,γι'αυτο δεν ετυχε να τον γνωρισουμε.Καποια στιγμη με παίρνει τηλεφωνο η μητερα μου οποτε βγηκα εξω γιατι δεν ακουγα καλα απο την μουσική.
Αφου τελειωσα το τηλεφώνημα μπηκα μέσα στο κλαμπ και πηγα προς το τραπεζι μας.Μολις πλησίασα ειδα μια γνωστη φυσιογνωμία να με κοιτάει περιεργα.Εφτασα στο τραπέζι μας και του απλωσα το χερι για να συστιθουμε.Το προσωπο του μου ειναι πολυ γνωστο αλλα δεν μπορω να καταλαβω απο που τον γνωριζω.
ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑΑΑΑ...Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ...Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ..ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ...
Σηκωθηκα αποτομα απο το τραπεζι και κατευθυνθηκα προς τη τουαλετα.Μπηκα μέσα και εριξα αφθονο κρυο νερο στο προσωπο μου για να συνελθω.Βγηκα και παλι εξω αλλα πριν προλαβω καλα καλα να ανοιξω την πορτα ο Αχιλλέας μπηκε μεσα.
Αχιλλέας POV
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ;;Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΛΛΗΤΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ...Η ΓΝΩΣΤΗ ΦΩΤΕΙΝΗ;;ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩΩΩ;;Πλησιαζει στο τραπέζι μας και μου απλωνει το χέρι για να συστηθούμε.Γιατι φερεται σαν να μην με γνωρίζει;;Μα με ξερει τοσο καλα..δεν μπορει να μην με θυμαται.
Εχει περάσει αρκετη ωρα.Ο Νίκος και η Ζωη μιλάνε ενω εγώ και η Φωτεινη εχουμε ρίξει απλα καποια βλεμματα.Αυτή δηλαδη γιατι εγω συνέχεια την παρατηρώ.Δεν μπορεί να κανω λάθος ειναι σίγουρα εκεινη.Δεν ξεχνιουνται αυτα τα ματια..αυτα τα σαρκώδη χείλη της.Εχει αλλάξει τοσο πολυ αλλα είναι τοσο ομορφη και αυτο το προσωπο παραμένει τοσο γλυκό μετα απο τόσα χρόνια.
Ξαφνικά σηκωνεται απότομα και μου ριχνει ενα βλεμμα και κατευθειαν τρεχει προς τη τουαλέτα.Λες να θυμήθηκε...προφανως και θα την ακολουθησω.Για να μην φανεί ομως οτι κατι συμβαινει αφου φευγει περιμενω 3-4 λεπτα και υστερα κατευθύνομαι προς την τουαλέτα.Ανοιγω αποτομα την πορτα και εκεινη ειναι ακριβως μπροστα μου.Βρισκόμαστε σε απόσταση αναπνοής και την κολλάω στον τοίχο.
"τι κανεις ανθρωπέ μου;;πας καλα;;"με ρωταει ολο νεύρα
"Εγω τι κανω;;γιατι κανεις λες και δεν με ξερεις;;"
"Δεν ΚΑΝΩ οτι δεν σε ξερω..ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ"
"ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ"και εκει ξεκινησαμε να φωναζουμε και οι δυοΠαει να φυγει αλλα την ποιανω απο το μπρατσο
"ΑΣΕ ΜΕ ΤΩΡΑ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ"
"Δεν εχεις να πας πουθενα..με βλεπεις μετα απο τοσα χρονια και κανεις σαν να μην με γνωριζεις..προς τι αυτο το μισος τι σου εχω κανει;
"Τιποτα δεν μου εχεις κανει ..θα με αφησεις να φυγω τωρα..ΜΕ ΠΟΝΑΣ"Φωτεινης POV
Μπαινει στην τουαλετα και με κολλαει στον τοιχο..ερχεται πολυ κοντα μου και αρχιζει να με ρωταει γιατι κανω οτι δεν τον ξερω.Εγω κανω και καλά την ανηξερη..ΠΡΟΦΑΝΩΣ και τον θυμαμαι αλλα εννοειται οτι δεν θα του το πω..ειναι ενας μαλακας που γυρναει μετα απο τοσα χρονια και τυχαινει να ειναι κολλητος του κολλητου μου..γιατι σε μενα;;;Παω να φυγω αλλα με ποιανει απο τον μπρατσο και εκει ξεκιναμε και οι δυο να φωναζουμε εκεινος λεγοντας μου γιατι κανω οτι δεν τον ξερω και εγω λεγοντας του οτι δεν γνωριζομαστε..
Εκει που παω να φυγω με κολλαει ξανα στον τοιχο και αρχιζει να με φιλαει στην αρχη απαλα αλλα μετα εντονα..κατεβαινει στο λαιμο και μου αφηνει υγρα φιλια κατα μηκος...ΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ...παω να φυγω αλλα δεν με αφηνει και με σφυγγει περισσοτερο πανω του μη σταματοντας να με φιλαει συνεχεια...
Ελα που δεν σου αρεσει
Σκασε υποσυνειδητο εννοειται οτι δεν μου αρεσει.
Ναι καλα σιγα που θα κρυφτεις σε μεναΑφηνω τη συζητηση με το υποσεινηδητο μου στην ακρη και βαζοντας πιο πολυ δυναμη αυτη τη φορα τον ξεκολλαω απο πάνω μου.
Αχιλλέας POV
Δεν αντεξα αλλο και ασυναισθητα την φιλησα...προσπαθησε να με ξεκολλησει απο πανω της αλλα δεν την αφησα ηθελα να νιωσω λιγο ακομη τα χειλη της στα δικα μου..μου ειχε λειψει αυτο το συναισθημαΑπο εκει που δεν το περιμενω με ξανα σπρωχνει απο πανω της
"Τι κανεις ανθρωπε μου εχεις προβλημα...αϊ στο διαολο"μου λεει θυμωμενα
Δεν μπορουσα να πω τιποτα αλλο εκεινη την ωρα.
"Συγνωμη" ειπα και εκλεισα νευριασμενα την πορτα
Πηγα στο τραπεζι μας και χωρις να πω λεξη πηρα το σακακι μου και εφυγα γρηγορα απο το κλαμπ.
〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰▪️〰
Χευυ💜💖τι κανετε..ελπιζω να είστε καλα💕πατήστε αστεράκι⭐️ και σχολιάστε💘μεχρι το επόμενο φιλιααα😍😍
ESTÁS LEYENDO
Never stop dreaming...
Novela JuvenilΦωτεινή,ενα 20χρονο κορίτσι με παθος στο χορό που ζει τη ζωή της με αισιοδοξεία! Αχιλλέας,ενα 23χρονο αγορι που σπουδαζει γυμναστικη ακαδημία.Μετα το θανατο της μητέρας του κλεινεται για λιγο στον εαυτό του και διςταζει να κανει σχεςεις.Δυο άτομα πο...