Nick:Nu...Te rog...Iartă-mă,te rog
Winter:Pfff. Da,cum să nu? După ce mi-ai fãcut? Nici vorbă.
Nick:Nu am vrut...
Winter:Atunci nici eu nu am vrut să fac asta
Nick:C-Ce?
Winter:Game Over.
Cu o simplă frază Winter îi sparge capul băiatului care a fãcut-o să sufere.
Winter:Treaba mea s-a terminat. În sfârșit,sunt cine vreau. Tot timpul a-ți râs de mine,m-ați fãcut sã sufãr,v-ați bătut joc de mine...Acum e rândul meu...Ooh,am uitat să mă prezint. Mă numesc Winter,am 18 ani și m-am născut puțin cam ciudată...Am pãrul alb și urechi "de elf"...Pentru că toți și-au bãtut joc de mine mi-am pus niște urechi de iepure....Mda,asta sunt eu...Sunt gameriță de fel.
După ce își termină capodobera pleacă acasă. Își face un duș,pune niște muzică,pune o pizza la cuptor,își alege niște jocuri și asta este. Seara perfectă pentru Winter.
Winter:Hmmm...Oare ce să mă joc? Cred că...
*Sună relefonul*
Winter:Cine pisici spațiale poate să sune la ora 03:00 dimineața?
Merge și începe căutarea telefonului. Imediat îl găsește. De abia citește cine o apela,că începuse să tremure de fricã.
Winter:Ooh nu. *răspunde*Alo?
MR.D:NU MĂ LUA TU PE MINE CU ALO!!! Acum...Ce face iepurașul meu preferat?
Winter:Nu sunt iepurele tău -_-
MR.D:Ascultă păpușã...Te-ai ocupat de misiunea ta "specialã"?
Winter*înghite în sec* Î-Încă n-nu Domnule D
MR.D:CEE???? PROASTA PÃMÂNTULUI!!! PESTE 3 ORE TREBUIE SĂ FIE GATA!!!!
Winter:NU O VOI FACE!!! NU O VOI OMORÎ!!!
MR.D:BA DA!!!
Winter:NU O VOI OMORÎ PE ANNABELLE!!!
MR.D:ȘI DE CE MĂ ROG???
Winter:PENTRU CÃ E PRIETENA MEA DE LA GRĂDINIȚĂ!!!
MR.D:Îți vei schimba planurile...Trebuie.
Winter:Ufff...Nu știu...Mă mai gândesc. Paa
MR.D:Ce?? Nu
Nu apucă să termine că Winter îi închide telefonul.
Supărată,se duce la culcare.
*Peste câteva ore*
*Sună telefonul*
Winter*se trezește*Jur că îi voi spune ceva idiotului care mă sună la 5 dimineața.
Dar observă că o apela Alex,iubitul ei
Winter*răspunde*Da Alex? De ce mă suni la 5 dimineața?
Alex:Am vrut să-ți spun că nu pot veni la tine. Mama s-a îmbolnăvit foarte rău și trebuie să stau în spital cu ea.
Winter:Dar azi era aniversarea noastră...
Alex:Știu,dar trebuie să rămân în Italia cu mama. Îmi pare rău iubire
Winter:Păi...E ok,te înțeleg.
Alex:Te iubesc
Winter:Și...*telefonul îi este închis*Uff...Păi,ar trebui să mă pregătesc. Într-o oră trebuie să mă văd cu Annabelle.
*Time skipe*
→Winter POV←
Merg până în fața școlii unde o văd pe Annabelle cu...Alex??!?NU POT SĂ CRED!!! DOMNUL D AVEA DREPTATE!!!O VOI OMORÎ!!! IAR PE ACEL NENOROCIT!!!Va urma...
Hey,încă o carte de a mea!!!
Voi mai posta și pe la Diabolik Systers,stați calmi ;)))
Înainte de toate,aceastã carte îi este dedicată surorii mele de cruce creepygirl4567
Deci nu voi băga persoane în ea. Nici eu nu voi apărea în ea.
Sper cã nu vă supărați ^-^
CITEȘTI
BEN DROWNED-Iubire Virtuală
RomanceWinter este o fatã gameriță profesionistă,totodată și o criminalã cu sânge rece. Din întâmplare și-a cunoscut idolul. Pe mãrețul BEN DROWNED. Ce va urma după? Citește și vei afla...