(Ring ring) skolavslutning just det åh jag har inte ens bestämt vad jag ska ha på mig jag ringer julia hon kan välja åt mig.(Ringer hadishat ) Hej vad vill du skolan börjar ju vid 8:00 och klockan är ju bara 5:00 jag vet inte vad jag ska ha på mig så jag undrar om du kan hjälpa mig välja.okej jag kommer om 15 minuter och jag tar med mig de jag ska ha på mig också. okej.(15minuter sennare)Hej sa jag! Hej vilka ska jag välja mellan,den blåa klänningen eller den röda.Jag tycker den röda.vaaa!!!!Jag ser ut som 5 då.okej men den blå då den är snygg prova den.okej då.så klart den du ser ut som en 19 åring då.TACK för att du hjälpte mig att välja.vi går nu men jag har inte sminkar mig okej men sen går vi.ja jag lovar. Jag tar inte mycket jag tar väldigt lite för att se bra ut. Så nu går vi.idag ska vi fira någon i klassen för hon kommer att flytta till Norge.det är sanna. (Förresten sanna är jag )vaaa men jag ska inte flytta.dina föräldrar ville inte säga någåt för att de ville inte göra dig ledsen.vaa men. (De böjade sjunga en sång för mig jag började tänka varför de inte sa vart jag skulle bo för vi brukar alltid göra det. Skolan var slut nu och jag skulle gå hem.sanna vänta vi kan gå tillsammans om du vill sa julia okej.jag fattar att det inte känns bra att flytta men vi kan ju hålla kontakten.visst .Du behöver inte vara arg på mig jag har inte gjort något.Jag vet men det känns konstigt på något viss att de inte sa nått.skulle jag också tycka men jag måste gå nu jag bor ju här om du vill prata.japp Hej då😦.mamma varför sa du inte att jag skulle flytta.Vi trodde du skulle må dåligt men.jaha men det gör jag nu mår dåligt.men en bra nyhet två grabbar marcus och martinus bor bara några meter från oss jag vet inte redigt vilka de är men ni blir nog bra vänner.vaa.ja.ni är bäst jag kommer inte alls må dåligt nu men hadishat då.du får hälsa på henne när som helst.