(Jag går till hadishat för att säga att jag ska bo bara ett par meter från de) hej hadishat. hej sanna är du inte ledsen för att du måste flytta.det var just det jag ville säga.vad då säg . Jag ska bara bo ett par meter från marcus och martinus.va du kommer få autografer varje dag och ta kort med de och mycket mera.är du inte arg .varför ska jag vara arg.för att du inte kommer bo där.haha jag är inte arg vilken tid ska ni flytta.vid kl 13:30.klockan är ju 13:30.va jag måste gå jag kommer sakna dig jätte mycket. Jag också.(17:00 vi är framme .Vi åkte flygplan så ni vet det är därför det gick fort)marcus och martinus eran granne har kommit fram till sitt nya hus hon värkar vara en tjej i eran ålder och värkar snäll så jag tycker ni kan gå och hälsa på henne.okej kommer du martinus hon kanske är snygg och rolig.ja jag kommer. (Marcus knackar på)Hej jag är sanna.Hej jag är marcus och det här är martinus.vill ni komma in vi har inte hunit packa upp för vi kom pressis. Vi kan hjälpa dig packa up.nej tack vi kan väll gå på bio jag bjuder. Ja det skulle vara jätte kul.okej då går vi. Hon är så snygg.Jag vet sa martinus.de är så snygga. Vilken film vill du se jag vet inte det är ju ni som kommer från Norge.Vi kan se den filmen.ja den värkar läskig. (Jag känner att martinus värkar rädd så han sitter nära.Vi lutar oss mot varandra både jag marcus och martinus.)den var jätte bra men läskig vad tyckte ni .läskig men bra. (Ring ring)vem är det?