Magic

660 20 1
                                    

Uvod:

Auto je stalo ispred skole.Bila sam jako nervozna.Mama mi se obratila ali nisam je cula.Gledala sam kako momci igraju fudbala a djevojke odbojke.Niko nije izgledao prijateljsko nastrojen.Pozdravila sam mamu i izasla iz auta.Bila sam jako lijepa.Muskarci u drugim skolama su znali trcati zamnom.Sada sam se osjecala neugodno.Odmah sam vidjela lica djevojaka.Mrznju i ljubomoru u njihovim ocima.Muskarci,oni su grizli usne i odmjeravali me.Ali ja sam bila popularna u svim skolama.Bila sam najpopularnija.Morala sam to postati i ovdje.Otisla sam do klupe gdje muskarci igraju fudbala.Ali ne Americkog nego normalnog.Najdrazi fudbaler mi je bio Messi.Ali sam zeljela biti u vezi sa Christianom.Imala sam plocice.Pa sam se ponosila pokazujuci ih svima.Imala sam na sebi majcu do pupka i na pupku pirsing.Imala sam veoma kratak sorc.Tetovazu na vratu u obliku zmaja.Vozila sam motor,i imala sportsko auto.Iako nikad nisam vozila auto uvijek bi se slikala na njemo i tako te neke stvari.Dok sam gledala svakog momka pojedinacno,do mene je sjeo nekakav lik.Bio je jako zgodan.Kovrdzava kosa jako puno tetovaza.Visok,sa ogromnim rukama djelovao je kao Bad Boy.

xXx:Ja sam Harry.Harry Styles.A,ti si?

Ja:Nicole.Nicole Mantegna.

Ali mene nije zanimao taj Harry.Mene je zanimao mokam plave kose i plavih ociju.Po faci sam skontala da voli jesti.Ali nije bio debeo.Bio je "HOT" *-*.Gledala sam ga zaljubljeno.Osjetila sam Harry-jevu ruku na nozi.Okrenula sam se i pogledala ga u oci.

Harry:Jako si zgodna.Moram ti to priznati.

Ja:Dobro,hvala,ali hoces li me sada prstati pipkati i gledati?

Opet sam pocela traziti tog "Plavog" (kako sam mu ja nadila nadimak).Nije bio tu."Gdje li je?".Ta misao mi je prosla kroz glavu."Sta ako je htio da mi pridje i da se upozna,ali je vidio Harry-jevu ruku na mojoj nozi i pomislio da mi je momak?".Najezila sam se od te pomisli.Zvonilo je za kraj velikog odmora.

Harry:Dodji malena.Pokazacu ti put.

Zagrizao je usnu.E pa sada je dosta.

Ja:Hej veliki.Nisam ja za tebe malena.Neka,ne treba meni niko nista da pokazuje.Snaci cu se.

Otisla sam.On je ostao otvorenih usta gledajuci me kako odlazim.Hodala sam kroz hodnik.Vidjela sam Plavog kod ormarica.Bio je tuzan.Na srecu moj je ormaric bio do njegovog.Ne mogu opisati taj osjecaj kada sam to saznala.Pogledao me je.Shvatila sam da sam se pravo zatreskala.Gledao me je dok sam ja otkljucavala svoj ormaric i ubacivala stvari u njeg.

xXx:Ja sam Niall Horan.Vidio sam te na klupi.Htio sam se pozdraviti s tobom ali mislio sam da ti je Harry momak.Pa sam pomislio da to bas i nije najbolja ideja.

Ja:Hej Niall.Ja sam Nicole Mantegna.Ma nije meni Harry momak..

Bas kada sam to rekla Harry je____________________

Zovem se Nicole 17 mi je godina i zivim u Londonu :)

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Nov 15, 2013 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

MagicOnde histórias criam vida. Descubra agora