~ tcánavD ~

26 2 1
                                    

Vstala jsem a můj mobil začal cinkat o závod, dvě zprávy od toho kluka, deset zpráv v náší skupině, kde je Amanda, Alia a její bratr, Marc L.a jeho ségry. jeden zmeškaný hovor od neznámého čísla, jeden zmeškaný hovor od Mandy a jedna zpráva od Mandy.

Bože. Normální lidi by byli šťastní, že jim někdo píše s volá, ale já nejsem normální . Ještě, že už jdu na střední, do osmičky jsme byli super kolektiv všichni, ale v devítce přišla jedna slepice, barvila si vlasy po třech měsících, balila kluky, pomlouvala prostě je falešná, jmenovala se Elisabeth, svině. A víte co ? Tvrdila, že jméno Elisabeth a Isabella je to stejné 😂. Neměla svoje jméno ráda a tak si vymyslela jméno Maggie a potom ji museli říkat Kelly. Takhle vymaštěnou holku jsem dlouho nepotkala. Pak se náš kolektiv kromně Marca L., mě, Aliu a Amandy, stala banda barbie, outsiderů a kluků, jak rasistické. Abych nezapomněla ve třídě máme bělochy, černochy i žlutý, já je nesoudím, prostě jsou stejní jako mi, nejsem rasista, ale paní Maggie, nebo Kelly dokonalá se svýma poskokama jsou rasisti, jako prase, abych nezapomněla paní Kelly némá prsa, nosí podprdu velikosti C něco, je tlustčí, nemá zadek, vypadá jako prase a říká, že je dokonalá. Ha. Váží 79 kg a měří 179 cm, nejmenší váha a výška v naší třídě je 50 kg a 160 cm. Každej ví, že ty její "kamarádky" a "kluky" jí zaplatila její máma herečka Isabella Marron, takže proto se jmenu Elisabeth Elisabeth Marron, protože je to prej podobný. Smutné, že ?

That tnereffiD GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat