~ msO ~

31 2 0
                                    

Ležím na gauči, ne jako troska, ale jako vítěz ! Vyhrála jsem cenu blogerky roku, nemyslím Youtubovou, kterou chce Amanda, jelikož začala natáčet na Youtube a má 80 odběratelů, lidi jsou svině, píšou jí, tam tak hnusný věci, že i všichni padouši by takovouhle věc nenapsala a o dislajkách nemluvím, já natáčela rok, 100 odběratelů a začali hejty, dislajky od lidí, které znám. Přestalo mě to bavit, vymazala jsem Youtube účet a začala blogovat. Mám tolik sledovatelů, jsem šťastná. Hele, optimistka Em !

*Vrr, vrr .* Z přemýšlení mě vytrhnulo vrnění smsky.

Zase on, super ...

Dej tomu šanci a přečti si těch deset zpráv co ti napsal dneska, máš jich, tam dohromady čtyřicet.

Ok přečtu si je všechny a celý...

Tak se mi líbíš !

Hahaha..

smsky mezi E (Emmou) a M (Maxem)  :

M : Ahoj, chci tě vidět.

M : Pojďme do parku ! 🤗

M : Em ?

M : Emmo ?

M : Co jsem udělal ?

M : Nejsem zrůda.☹️

M : Asi tě miluju.🤔😬

M : Ahoj, nechceš na oběd nebo večeři ?

M : Volám ti.

M : Prosím, zabijíš mě.☹️

M : Miluju tě.

M : Dobrou noc princezno má.👸🏽

M : Dobré ránko sluníčko☀️ ! Jak pak jsi se nám vyspinkala ?

M : Jsi nádherná.

M : Ahoj, zavolej mi až budeš mít čas.

M : Dneska ti to sluší brunetko 😉.

M : Nechceš jít někdy někam ?

M : Hnědo očko ?

M : Pojď někam, prosím .

M : Dobrou noc ❤️.

M : Ahoj princezno má. Nechcete jít na snídani, oběd, večeři, do kina, do parku, kam koliv ?

M : Volal jsem ti už po dvacáté, když mě to nezvedneš budu ti dál psát, nechci tě ztratit.

M : Tvoje vůně, tvoje pohyby, tvoje řeč, tvoje způsoby a tvoje myšlenky mě dohání k šílenství, dohání mě k lásce k tobě.

M : Tvoje oči, tvoje rty, tvoje tělo, ty, jsi jako moje droga, nemůžu přestat.

M : Miluju tě Em.

M : Emmo, já se nevzdám.

M : Ahoj..

M : Taky ráda čteš.

M : Vidím tě v kavárně, dneska ti ty bílé upnuté šaty pod zadek šluší. Tvoje nohy jsou dokonalé, bílé podpadky na klínku. Vypadáš úžasně, nádherně, sexy.

M : Hamlet ? A co Shakespear ?

M : Pa.

M : Ahoooj ! Gratuluju k té ceně !

M : Ty černé upnuté šaty pod zadek ti slušeli s těma černýma podpatkama na klínku, vlasy rovně rozpuštěné, jen řasenka, slušelo ti to. Proč jsi měla to stejné v knihovně akorát v bílé ?

M : Krásko ?

M : Mám šanci ?

M : *Max P. vám odeslal/a video*

M : Hůmor lvl. já .

M : Pa.

M : Miluju tě.

M : Dobré ránko jednorožčí paní 🦄.

E : Promiň.

Hned odepsal. Ale asi ho miluju, bolí mě to.

M : Za co ?

E : Nechci ti zlomit srdce a ani já nechci mít zlomené srdce.

M : ??

E : Jsem jiná. Ty jsi mega star.

M : Zavolám ti, Ahoj.

Hm to šlo rychle .

That tnereffiD GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat