# 1 welkom

104 4 6
                                    

y/n pov

'' y/n wakker worden!!!!'' werd er geschreeuwd ik keek op en zag me moeder boos naar me kijken, '' je mist je bus als je blijft liggen.'' zegt me ma ik schrik op en ren naar de badkamer maak me klaar en kleed me aan, pak me spullen en ik sta klaar om te gaan. ''word niet gek van de omgeving he.'' zegt me pa '''komt goed hoor doei.'' zeg ik en ik loop naar de bushalte waar mijn bus er elk moment kan zijn.

[the time skip fills you with detimination]

na ongeveer 8 uur ben ik aangekomen in gravity falls, ''laatste stop gravity falls uitstappen alstublieft.'' zegt de buschauffeur ik stap uit en de deur van de bus sluit en rijt weg, ik loop met me spullen naar het dorpje en zoek een huis die me ouders me tijdelijk hebben gegeven. Ik loop ernaar toe onderweg zie ik een klein ventje mij aanstaren, ik besluit om het te negeren en loop verder.
Eenmaal aangekomen in het huis zet ik al me spullen neer en pak ik uit.
Als ik alles heb uitgepakt laat ik mezelf op bed vallen, "ik ben eindelijk ik gravity falls." Dacht ik, ik besluit om weer te gaan staan en een rondje over het dorp lopen. Dus ik loop het huis uit doe natuurlijk de deur opslot en loop aan. Even later kom ik bij een bos aan, ik ging het bos in want waarom niet.

Na even door het bos gelopen te hebben begin ik weer naar huis te lopen. Ik was bijna uit het bos toen ik perongelijk tegen iemand aanliep, ik viel op de grond. Ik kijk op en zie dat het iemand van mijn leeftijd is. Als ik naar hem kijk kijkt hij opeens naar mij, hij staat op en geeft me een hand om me te helpen op te staan. "Bedankt." Zeg ik, "g-graagedaan ik ben dipper pines." Zegt hij, "ik ben y/n l/n." Zeg je, je ziet dat zijn wangen rood worden, opeens komt er een meisje aan rennen. "HOI IK BEN MABEL PINES EN HOUW VAN EENHOORNS EN VAN GLITTER." roept ze en ze knuffelt me, "mabel geen lucht." Zeg ik en ze laat los. "Hoi mabel ik ben y/n l/n." Zeg ik weer "ben jij nieuw in gravity falls?" Vraagt dipper, "ja ik blijf hier deze zomer vakantie." Antwoord ik.

"trouwens zijn jullie een tweeling?" Vraag ik, ze kijken elkaar aan en zeggen "ja." Zeggen ze Tegelijk. "Gaaf." Zeg ik, opeens word dipper rood, "is alles wel goed met hem?" Vraag ik aan mabel, "ja hey bro, Hallo aarde aan dipper." Zegt ze terwijl ze met haar hand voor dipper zijn ogen zwaait. Na ongeveer 5 minuten reageert hij. "Hu wat?" Vraagt hij, "je was 5 minuten lang y/n aan het aanstaren. "O s-sorry. Zegt hij, "maakt niet uit." Antwoord ik "maar het begint donker te worden ik ga maar is terug naar me huis." Zeg ik, "tot morgen dan y/n.' Zeggen dipper en mabel in koor en ik loop weg ik begin weer naar huis te lopen.

A/n
Hoe vonden jullie het en zeg aub even of ze wat meer meisjes achtig moet zijn en als jullie een idee hebben voor het volgende hoofdstuk zeg het maar :D

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 15, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

why? ( ducht gravity falls fanfic) (bill x reader x dipper)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu