Bekleyemedim. Çok heyecanlıyım, giriş bölümle ilgili çok iyi yorumlar aldım. Ama arkadaşlar cidden yorumlarınızı bekliyorum, beğendiğinize dağir veya beğenmediyseniz yorum olarak yazın. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum ve yorumlarınızla anca bunu düzeltebilirim. Sonuçta Türkiye de okumuyorum ve yazı hatalırımın olduğunu biliyorum, eğer yanlış bir yer fark ederseniz lütfen bildirin. Dediğim gibi bol bol yorumlarınızı bekliyorum.
Ve ben Esra Doğan her zaman olduğu gibi yazdığım gibi yayınlamak istedim bölümü. 2017'ye kadar bende bekleyemezdim zaten. Ve ZEM? de paylaştığım Sorular kısmına sorularınızı sormayı unutmayın.
İnstagram: esra_dgnnn
Snapchat: ledenaprinzesa
Not: Bu bölümde hem eskiler hem 5 sene sonrası anlatılıyor. Yani bu bölüm Alesa 23, Berk 27 yaşında. Multimedia da bu hikayeme tam uyan bir şarkı var. Sezen Aksu-Acıtmışım Canını sevdikçe.
Sadece YORUM sınırı koymak istiyorum - 150.
Şimdiden Teşekkürler
İyi okumalar.
Havuzun etrafında dolanırken, diğer evin bahçesinden garip sesler gelmeye başlamıştı. Eve geri gideceğim sırada birisi bana seslenmişti. Sanırım bizden başka birileri de vardı burada.
"Hey sen! Dur orada!"
Arkamı döndüğümde üstünde süpermen kostümü olan sarışın bir çocuk bana bakıyordu. Kaşla göz arasında ağaca tırmandı ve bizim bahçeye atlamıştı bile.
"Ne yapıyorsun sen? Bahçemize izinsiz giremezsin!"
Bu çocuk çok sinir bozucuydu! O'nu davet etmemiştim bile. Ne hakla davet edilmediği yere gelebiliyordu ki? Kaşlarımı çatmış çocuğun ne yapacağına bakıyordum.
"Zaten davet etmeni beklemedim bücür"
Yüzüne sinir bozucu bir gülümseme yerleştirmişti. Böyle ukala çocukları hiç sevmiyordum! Aptal Alesa! Senin şimdiye kadar arkadaşın mı oldu ki de bu karara vardın? Ben iç sesimle tartışırken. Karşımdaki sarışın çocuk çoktan dibime kadar gelmişti bile. Bir adım geriye gitmiştim. Bu çocuktan korkmaya başlamıştım.
"Merak etme yemem seni. Hem tipim değilsin"
Sözünü bitirdikten sonra yanağımdan makas aldı! Yanağımı acıtmıştı! Ukala! Tipi değilmişim, çokta meraklıydım sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRA
ChickLitKaranlık yolda yürümeye devam ediyordu genç kız. Her şeyden habersiz gidiyordu. Karşısına çıkacak zorluklara, hayatının eskisi kadar toz pembe olmayacağını fark etmeden yürüyordu. Babasının biricik prensesi, annesinin meleği. Kardeşlerin biriciği ol...