Lumina destul de puternică din cameră , venind de la razele strălucitoare ale soarelui mă face să-mi deschid cu greu ochii adormiți .
Dau să mă uit în partea cealaltă a patului și observ că bărbatul lângă care am adormit aseară nu mai este în patul imens . Încă nu îmi venea a crede că m-am culcat cu el, după toate cele întâmplate, după ce mi-am jurat că nu o să mă apropii de el, și uite unde am ajuns.
Mă ridic ușor din pat, adunând hainele mele de aseară de pe jos. Mă îmbrac cu lenjeria neagră din dantelă . Când dau să mă îmbrac și cu rochia roșie , ușa se deschide brusc , pe ea intrând nimeni altul decât Aiden.
După ce se aseaza pe pat, iar eu ma îmbrac cu rochia roșie, îmi zice el aspru :
- Eu plec pentru o ora. Cand ma întorc sper ca nu o sa te mai găsesc aici.
- Poftim?! Întreb eu uimita de ceea ce auzisem.
- Ce-ai auzit. Vezi ca ți-am lăsat banii pe birou. Îmi zice el cu același ton aspru si dur.
- De ce îmi vorbești asa de...aspru? Si despre ce bani vorbești ? Il întreb eu ridicând puțin tonul la el.
- Cum să-ți vorbesc altfel? Cum se poate vorbii cu o târfă? Ți-am tras-o , îți dau banii pentru partida si pleci! Ai înțeles? Se face el înțeles cu vocea severa.
- Nu! N-am înțeles! Daca tu ai senzația ca m-am culcat cu tine pentru bani sau nu stiu ce, te înșeli! La dracu! Cum poți sa îmi dai bani pentru sex știind foarte bine ca nu sunt o târfă care se culca cu toți?!
- Hai ca nu mai am chef sa te mai ascult! Peste o ora daca nu ești plecată o sa ai de a face cu mine! Zice el destul de nervos ieșind pe usa.
Imi iau plicul negru si ies încet pe usa, cu ochii in lacrimi . Ma uit împrejur dar nu văd niciun Aiden. Cobor tiptil scările , fara sa ma fac auzita.
Ies repede pe ușa si imi scot telefonul din geanta si il apelez pe Luke :
- Vino repede după mine la casa lui Aiden! Ii zic eu si ii închid telefonul in nas.
După 2-3 minute, masina lui Luke se făcuse văzuta pe strada. Cand oprește in fata mea, deschid repede ușa , urcându-mă in masina .
- Ce faci tu la Aiden? Tipa Luke la mine.
- Am făcut-o lata. La propriu. Ii zic eu încet .
- Dracu' m-a pus sa te duc la acea petrecere! Te-ai îmbătat si...ți-a tras-o ăla. Zice el pe același ton .
- Nu eram beata ! Tip si eu la el. Acum te rog încetează cu moralele si vinovățiile si du-mă dracu' acasă!
Imediat cum am ajuns acasă, am intrat la un dus fierbinte, gândindu-mă cât de proasta am putut sa fiu sa las ca Aiden sa imi intre in pat. Doar știam ca pentru el eram doar o fata in plus dar eu m-am încăpățânat si am intrat in jocul lui de prost gust.
CITEȘTI
Is it true love?
FanfictionȘtie foarte bine ce înseamnă durere atât fizică cât și sufletească. A învățat de la o vârstă fragedă cum e să fii pe cont propriu, să n-ai pe nimeni care să-ți fie alături și să te iubească. După ce un monstru de om și-a bătut joc de ea in ultimu...