Ma ridic din pat ducându-mă la dressing-ul meu . Stau vreo 5 minute sa aleg cu ce sa ma îmbrac si pana la urma aleg o pereche de pantaloni din piele mulați , un maiou negru tot mulat si in picioare botinele negre cu tinte.
După ce m-am îmbrăcat cu hainele alese, mi-am luat telefonul si cheile mașinii si am coborât scările . Am ieșit pe usa casei si am urcat in masina mea, un Ferrari 458 negru si am pornit spre piste .
In mai puțin de un sfert de ora eram la piste. Imediat cum am intrat pe poarta mare , lumea s-a dat la o parte si am accelerat făcând un drift perfect la final. M-am dat jos din masina , salutându-i pe Luke, Jake si nimeni alta decât prietena mea ,Eliza . După ce am ajuns in dreptul lor, Luke ma informează :
- Kate, azi o sa fie o cursa demențială , o sa participe Aiden Drake , " Diavolul șoselelor " . Ar fii bine sa nu te duci pe pista .
- De ce sa nu ma duc ? Gata , daca vine un mare mafiot sau cine naiba o fii, nu mai particip ?! O sa particip si o sa câștig! Zic eu sigura pe mine . Cine se credea acel Aiden Drake ?! E doar un băiețel care isi face de cap pe banii părinților si nu are habar ce e aia pierdere. O sa il fac eu sa vadă ce înseamnă !
- Mama! Mai păpușică, da' periculoasa ești tu! Zice o voce din spatele meu. Ma întorc si dau de un 2 ochi negrii ca si cărbunele si un corp plin de mușchi .
- Tu cine ar mai trebui sa fii? Il întreb eu cu tupeu .
- Diavolul șoselelor . Aiden Drake . Zice el , superioritatea cu care o zicea se putea vedea in tonul sau .
- Aii! Ar trebui să-mi fie frica ?! Întreb eu cu un chicotit la final .
- Ar cam trebui . Ne vedem pe pista , iubire , daca tot ești tare-n clanța . O să-ți închid eu gura aia dar cu altceva . Zice el si trece pe langa mine, pierzându-se in aglomerație .
Luke si Eliza au decis sa imi facă morala si sa ma convingă sa nu ma duc pe pista ca e periculos cu acel Aiden , dar eu i-am ignorat total. Nimic si nimeni nu o sa ma facă sa ma răzgândesc sa nu ma duc pe piața si sa il câștig nenorocita aia de cursa.
După cincisprezece minute , Mike m-a chemat pe mine si pe afurisitul ăla de Aiden sa ne zică turele si obstacolele prin care sa trecem , dar nu înainte sa pariem pe ceva .
- Daca eu câștig cursa, si asta o sa se întâmple , tu o sa ma lași sa ți-o trag cand vreau eu, la orice ora, de câte ori vreau eu . O sa fii dama de companie. Zice el arogant privindu-mă cu superioritate :
- Ce prost ești ! Dar in fine, cum vrei tu. Daca eu câștig o să-mi dai masina ta . Zic eu privindu-l cu dezgust .
Ne-am urcat amândoi in mașini , fiind pregătiți de cursa . Ce m-a enervat cel mai tare a fost ca Aiuritul ăla a hotărât in ultimul moment ca ar fii mai bine sa se întreacă doar cu nimeni si i-a anulat pe cei șase bărbați care voiau sa participe.
După ce blonda s-a pus in fata mașinilor noastre, și-a pus mâinile l-a spate , si-a desfăcut capsele sutienului, făcându-l sa cada pe jos, amândoi am apăsat accelerația si am pornit .
După aproximativ 2 kilometrii el era in fata mea cu vreo 10 metrii, dar nu a rămas asa, fiindcă la următoarea curba am apăsat cât am putut eu pe acceleratie si l-am întrecut . Acum el era in spatele meu cu 50 de metrii . Imediat in fata mea podul se ridica si acolo era partea cea mai grea . Cele 2 părți ale podului se ridica iar eu trebuia sa sar cu masina pe partea cealaltă . Cu speranța ca nu o sa derapez in lacul de sub pod, am accelerat si am închis ochii . I-am deschis după câteva secunde si am observat ca am reușit sa fac ceea ce trebuia , dar nu pot spune la fel si despre coechipierul meu , care nu reușise sa treacă de acel pod . Podul se îndrepta la loc iar Drake încerca cu ardoare sa ma întreacă , il vedeam in oglinda provizorie dar degeaba . In fata mea , la 100 de metrii era finish-ul! Imediat cum am depășit linia de final , si Drake apăruse, dar era prea târziu . Ma dau jos din masina , mândra de mine ca in sfârșit cineva il întrecuseră pe Diavolul Șoselelor . Luke veni spre mine si ma îmbrățișă strâns , șoptindu-mi la ureche :
- Jur ca daca păteai ceva , muream !
Ma desprind din îmbrățișare , privindu-l pe Aiden Drake , stand rezemat de masina lui, care din momentul acesta era a mea .
Ma îndrept spre el , el uitându-se la mine cu dorința ? Parca ma dezbracă din priviri .
- Cheile ! Ii ordin eu cu zâmbetul pe fata.
- Păcat! Chiar as fii vrut sa ți-o trag! Zice el înmânându-mi cheile mașinii mele noi.
- Arogantule ! Zic eu nervoasa . După ce imi da cheile urc in masina noua si după ce bag cheile in contact il aud cum striga :
- Poate sunt eu arogant, dar ai da totul ca arogantul asta sa te aducă in culmile plăcerii .
Cobor din masina , trântind usa destul de tare . Deja m-a enervat tâmpitul asta ! Cine se crede?!
- Cine pana mea te crezi sa imi vorbești mie asa? Tu nu cred ca știi cu cine te pui! Tip eu la el nervoasa la culme .
- Cât de sexi ești cand ești nervoasa . Continua! Știi cât ma exciți?! Zice el rânjind pervers , luându-mi mâna forțat , punându-mi-o pe erecția lui , iar eu mi-am retras-o imediat.
- Du-te dracu'! Tip eu dând sa plec, dar brațul lui ma oprește .
- Daca vii cu mine, as merge oriunde , iubire ! Nu o sa scapi asa repede de mine . O sa îți dorești sa te ating, să-mi auzi vocea, sa fiu langa tine . Imi șoptește el la ureche. Imi smucesc brațul din strânsoarea lui si urc imediat in noua mea masina , dar nu înainte sa il mai privesc pentru ultima data, având un zâmbet pervers pe fata . Cât as vrea sa ii șterg acel zâmbet !
Imi iau telefonul din buzunarul pantalonilor , si ii trimit mesaj lui Luke sa imi aducă el masina acasa, sa nu mai vin eu acolo .
După ce am ajuns acasa mi-am parcat masina in garaj si după nici 10 minute mi-am văzut cealaltă masina pe alee . Am ieșit din garaj ca Luke sa parcheze masina . Dupe ce a parcat-o s-a dat jos din ea , el si Eliza .
- Voi ați înnebunit ? Sunteți orbi sau ce dracu'? Ăla putea sa ma si violeze acolo ca nici dracu' nu mișca un deget , nu? Tip eu la ei .
- Nu puteam sa facem nimic . El e Diavolul Șoselelor . Nimeni nu se pune cu el . Cu un singur bătut din palme putea sa ne impuste pe toti. Zice Luke calm .
- La naiba , sunt prietena voastră ! Eu as fii mers pentru voi si in iad dar voi nu ați fost in stare sa imi luați apărarea in fata unui afemeiat ! Va felicit ! Strig iar eu cu nervi . Pe bune , sa nu zică nimic ? Doar sa privească, ca restul. Ei de data asta au fost ca restul , ca niste străini.
- Imi pare rău . Zic amândoi deodată .
- Da, bine ! Eu ma duc in casa si ma culc . Ar fii bine daca ați pleca . Le zic eu cu nesimțire .
După ce pleacă cei doi , intru in casa , urc scările si intru direct in baie .
Imi dau jos hainele , apoi lenjeria intimă, si intru in cabina de dus, lăsând apa sa imi spele corpul . După ce pun gel de dus pe burete, imi masez corpul încet .După aproximativ 20 de minute ies afara din dus . Ma șterg cu un prosop alb, ca mai apoi sa imi iau halatul de baie alb si ies din baie .
Lumina din camera este stinsă, iar eu țin minte sigur ca am lăsat-o aprinsa . Ma duc încet spre întrerupător si o aprind . Cand ma uit pe pat văd un bughet de trandafiri roșii cu un bilet langa el :
" Diavolul odată punând ochii pe tine , ești mereu in vizorul lui..! "
CITEȘTI
Is it true love?
FanficȘtie foarte bine ce înseamnă durere atât fizică cât și sufletească. A învățat de la o vârstă fragedă cum e să fii pe cont propriu, să n-ai pe nimeni care să-ți fie alături și să te iubească. După ce un monstru de om și-a bătut joc de ea in ultimu...