O schimbare

17 1 1
                                    

Ma trezesc in camera mea cu Cameron care doarme ca un ursulet....Il pup pe nas,iar acesta se trezeste si un mic zambet si apare pe fata....
-Ma duc la dus,Cam!
-Ok,iubito!
Fac un dus de 30 de minute ies i infasurata intr-un prosop mare pufos,mov....Ma duc la dressing si ma imbrac cu o pereche de adidasi albi,in sus imi iau o pereche de pantaloni de trening si mai sus iau o Bluza care este mai sus puţin de buric si mai lunga la spate care imi lasa la vedere abdomenul meu bine lucrat....Cand ma intorc Cam era imbracat intr-o pereche de blugi stramti negri si o camasa alba

Ma duc spre el si ma pun in poala lui imi inconjor picioarele in jurului si il sarut scurt pe buze....
Coboram jos tinandu-ne de mana si prietenii/gorilele erau insirati prin casa...Chris era jumatate afara jumatate inauntru,Lorena era prin pod,Nico cu Sabrina erau ca toti oamenii in pat,iar Tarra era jumătate pe geamul de la parter jumătate in casa.....Am decis sa le fac o trezirea ca in filme....Am luat 2 tigai si am inceput sa le ciocnesc:
-TREZIREAAAAAA!!tip cat sa ma auda si Nico si Sabrina....
-CE???UNDE ARDE?striga Tarra
-AOLLOOO!!FBI-AIUL!!!!REBECAAA ASCUNDE-TE!!!spune Nico si Sabrina la unison...
Noi stateam si ne amuzam de reactia lor...NICO era cu un sutien de-al Sabrinei,iar Sabrina cu o pereche de boxeri de-ai lui Nico...Oo daa...nu mai vb de garderoba lor...Tarra era imbracata decat intr-un sutien si o pereche de boxeri,Nico era in boxeri si la bustul gol,Sabrina era intr-un maieu lung pana mai jos de talie si lenjerie,Iar Chris dragul,meu Chris era imbracat la fel Ca Nico......
-Buna Dimineata!!spun eu razand....
-Becca, tu esti nebuna???Doar intreb si eu nu de altceva...spune Nico inchnandu-se...
-REBECA MILVER ROSS!!TU AI INEBUNITTTT!!!tipa Tarra ca nebuna...
-Daca nu va mai trezeati....
-Ok!Te iertam!spun toti si facem o imbratisare de grup....
Ma duc sa fac cereale pentru toti....cand ma intorc Sabrina il alerga pe Nico cu un cutit...
-HO FHA CA IMI OMORI FRATELE!!
-DE ZIUA MEA MI-A LUAT PREZERVATIVE!!tipa si ea inapoi...
-Lma!!spun si fug la ea sa o imbratisez....
-Auzi,fha!?Vrei sa facem o schimbare de look?
-La asta ma gandeam si eu.....Hai sa mergem si la cumparaturi.....Tarra era imbracata intr-o rochita de vara cu maneca scurta si la mijloc are o curelusa fundita....Este de culoare rosie cu alb...

Am mers la cel mai apropiat Mall de aici

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am mers la cel mai apropiat Mall de aici...deabia ce s-a deschis...E mare si frumos.....Si am auzit ca are haine noi si produse noi...
Am intrat oe usile mari ale Mall-ului si am ramas uimite parac era Concert One Direction♬....am intrat prima data in H&M....De acolo eu mi-am luat....Am luat o cramada de bani la mine pentru ca sigur Tarra nu am luat multi bani....:
1.un top,niste pantaloni scurti,ochelari de soare,o coronita din flori,un ceas,si inele care sunt nedespartite(nu am gasit alt cuvant)

un top,niste pantaloni scurti,ochelari de soare,o coronita din flori,un ceas,si inele care sunt nedespartite(nu am gasit alt cuvant)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
❤Prietenie Stransa❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum