Am intrat in restaurant si acolo era muzica noua...el a vrut sa nu se puna muzica populara si i s-a respectat decizia....
Am mers la masa mea si acolo stateam langa Cameron si Sabrina...Eu cu Sabrina stateam de vorba si dintr-o data pisaloaga aia isi scapa sucul pe mine....
-Idioata,te-a facut ma-ta!
-Pe cine faci tu idioata,curvo!(nu stiu daca e scris bine)
-Curva e ma-ta!Spun si plec din sala in baie,dupa mine vine si Cameron..
Am intrat in baia fetelor,iar Cameron a intrat dupa mine fara nici o problema
-Te rog,lasa-ma!
-Te rog Rebbe!spune si ma saruta pasional,coboara in jos pe gat....ma baga intr-o cabina si imi da rochia jos si eu ii desfac cureaua...dar ma opresc si spun:
-Te rog,nu aici!Am o idee hai in camera de sus rezervata pentru mine....Ne imbracam si ne ducem dinou in sala,ii spun fratelui meu ca eu cu Cameron ne ducem in camera pt. ca ''suntem obositi''.... Imtram in camera sarutandu-ne,Cameron inchide usa cu piciorul si o incuie cu cheia,ma arunca pe pat si ma saruta pe gat pana ajunge la sani si mi dezmierde imi musca fiecare sfarc apoi mi alinta sarudandu-i...Ajunge la femiminitatea mea si incepe sa o sarute...Imi desface picioarele si intra in mine face miscari usoare apoi mareste ritmul....mie imi scapa un geamat puternic,cand ajungem la orgasm iese din mine....Eu adorm in scobitura gatului sau...