Eu si Daya ne intoarcem acasa dupa multe ore de cumparaturi.Doar cateva etaje ne mai despart de apartamentul nostru.
Inca asteptam liftul.Usile se deschid.Pentru moment am crezut ca nu este nimeni,dar m-am inselat.In fata noastra sta rezemat de peretele metalic al liftului, un baiat pe care nu l-am mai vazut pana acum in acest hotel.Este destul de inalt,cu o piele alba,perfecta.Hainele ii sunt de o culoare inchisa,asortandu-se cu ochii sai caprui.Cu mana stanga a apasat butonul care indica etajul numarul trei.In cealalta mana tinea o camera de filmat clasica,insa destul de veche.
Daya si cu mine putem comunica doar printr-o simpla privire.Am decis amandoua sa stam cu spatele la el,asteptand ca liftul sa se opreasa.Simtim ca cineva se uita insistent la noi.
Daya: Doar nu te uita in spate! imi spune soptind.
Au trecut cateva clipe,dar nu m-am putut abtine.Mi-am intors capul si am vazut cum baiatul acela avea camera in fata ochilor,filmandu-ne.Ii arunc o privire ciudata pana cand Daya imi face semn sa coboram.Cred ca ne urmareste.Am ajuns in fata usii apartamentului,iar el inca nu a plecat.Daya deschide usa,iar ciudatul acela intra in apartamentul de langa noi.
JY: Uhm...Nu ti s-a parut dubios tipul acela din lift?
DY: Ba da.Oare cine este? Nu l-am mai vazut pana acum.
JY: Nici eu,si totusi locuieste langa noi.
Daya se intinde pe canapea unde ramane cateva ore bune.
Ma uit pe geam si observ un soare puternic pe cer,asa ca propun sa mergem la piscina hotelului.
DY: De cand e asa cald afara? Ji Young,imi poti aduce ochelarii de soare din apartament?
JY: Sigur,revin in cateva minute!
In timp ce merg spre lift ma chinui sa imi descurc castile telefonului.Simt cum m-am izbit de cineva.Oh,nu iar! E tipul cu camera de filmat.Sper sa nu se indrepte spre piscina.
Dupa zeci de minute de cautat ochelarii lui Daya,ma intorc la ea.Ma opresc la aproximativ 10 metri departare si il vad pe ciudat cum o filmeaza pe prietena mea dormind.Aceasta se trezeste speriata si incepe sa ii spuna ceva.Nu pot sa aud ceea ce vorbesc.
Peste cateva minute ii vad jucandu-se cu o minge de plaja.Nu e atat de ciudat pe cat parea mai devreme.Poate voia sa isi faca prieteni.
Jinon: Filmul meu o sa ajunga in top cu voi ca actrite...
Daya: Sper ca nu ai de gand sa il postezi undeva!
Jinon: Poate ca nu...
JiYoung: Hei! Nu ti-am dat permisiunea! o spun pe un ton hotarat in timp ce il imping in piscina.
Pare un inotator bun.Reuseste sa isi scoata capul din apa,dandu-si parul din ochi intr-un mod atragator.Se preface ca se ineaca,asa ca eu ii intind mana in timp ce Daya face pe cameramanul.
Mainile ni se ating,el zambind seducator.Ma uit la el pierduta.
Atmosfera este intrerupta de o alta minge de plaja care ne-a trecut pe deasupra capetelor.
Dupa o zi intreaga petrecuta la piscina, suntem conduse pana in fata apartamentului.
Jinon se opreste,luandu-ne mainile intr-ale lui,zicand:
JN: Distractia abia a inceput! La ora 20:00 incepe "noaptea karaoke". Va astept!
Isi ia la ramas-bun privindu-ma direct in ochi si afisand un alt zambet seducator.
CITEȘTI
Who are you?
Fiksi RemajaIn viata celor doua prietene,Ji Young si Daya,apare un obstacol greu de trecut: Jinon-un cameraman care le intalneste pe fete.Acesta obtine inima amandurora pana cand isi dau seama ce a planuit de la bun inceput si ce fel de persoana este.