Eu si Daya ne facem ultimele retusuri ale machiajului.Ne asiguram ca totul este bine pus la punct.Batem la usa.Suntem primite cu ospitalitate.Apartamentul lui este destul de intunecat,decoratiunile avand culori inchise.Muzica are volumul maxim,prietena mea si cu mine prostindu-ne si amuzandu-ne una de alta.Brusc,gandul meu se duce la el.Mereu doar face pe regizorul,se ascunde in spatele camerei.Ma reped spre el,luandu-l in brate si zambind.Daya a fost pusa in rolul cameramanului,iar noi in al personajelor.Amandoi ne distram.Brusc,dispozitia lui Daya se schimba,observandu-se pe chipul ei.Nu pot sa cred ca nu se bucura pentru mine!Furia ma cuprinde si decid sa plec din incapere
Din perspectiva lui Jinon
Ce s-a intamplat cu ea? Mai devreme era vesela,plina de viata,iar acum i-a disparut zambetul de pe fata.Ma apropii de ea incet,incercand sa aflu care e problema.
Isi intoarce chipul catre mine,privindu-ma cu ochii inlacrimati,goi,reci...Privirea ei ma face sa ma simt vinovat.Continui sa ii rascolesc mintea,privind-o drept in ochi pentru mult timp.
Din perspectiva lui Ji Young
Ma uit la cei doi de ceva vreme.Tocmai prietena mea cea mai buna sa faca un asemenea lucru?! Imi vine greu sa accept adevarul,dar nu am alta varianta.
Ma indrept spre ei,adaugand:
JY:Daya,mergem acasa!
DY:Dar...Bine!
Jinon: Haideti,fetelor! De abia ati venit!
JY:Si acum plecam!spun raspicat.
O trag de mana pe Daya si trantesc usa. Ajungem in apartamentul nostru,mergand fiecare in camera ei.Incep sa ma gandesc la tot ce s-a intamplat,la tot ce am simtit.A fost ciudat...in sensul bun.
Aud alarma telefonului.Am primit un mesaj de la Jinon: ne roaga pe amandoua ca maine sa il ajutam cu niste cumparaturi pentru noul apartament,lucruri marunte. Ii transmit vestile lui Daya,neprimind niciun raspuns.
Ziua urmatoare ne prezentam in holul hotelului.Mergem in cel mai complex magazin cu articole pentru case.Terminam rapid cumparaturile,oprindu-ne si la un supermarket pentru cateva alimente.
Sunt urcata intr-un carucior,Jinon si Daya impingandu-ma incet.Privesc inainte deoarece nu vreau sa le vad fetele apropiate a celor doi.
Din perspectiva lui Jinon
Se pare ca lucrurile s-au inrautatit.Ceva grav s-a intamplat...Cele doua nici nu isi mai vorbesc,iar inainte erau de nedespartit.Am o idee destul de haioasa,insa nu stiu daca va functiona.Ii iau lui Daya si lui JiYoung pungile de cumparaturi pe care le aveau in maini,punandu-le si pe ale mele in carucior.Ii asez mainile lui Daya pe bara metalica,primind in schimb o privire plina de curiozitate.
Jinon:Nu va faceti griji,va fi amuzant!
In acel moment imping puternic cu piciorul caruciorul in care se afla Ji Young,dandu-i un impuls lui Daya sa miste caruciorul cu viteza,intorcand in toate directiile.
Cele doua sunt exact cum erau la inceput:vesele si pline de viata.
Imi iau camera si filmez cele mai frumoase momente.
CITEȘTI
Who are you?
Подростковая литератураIn viata celor doua prietene,Ji Young si Daya,apare un obstacol greu de trecut: Jinon-un cameraman care le intalneste pe fete.Acesta obtine inima amandurora pana cand isi dau seama ce a planuit de la bun inceput si ce fel de persoana este.