Bacaklarım yana doğru açıldığında Chanyeol yapıştı dudaklarıma.
"S-Seh... Ah"
Chanyeol beni hala öperken Sehun çoktan iç çamaşırımı çıkarmış penisimle oynuyordu.
"Tanrım ıgh"
Popom oturduğum sandalyeden kaymak üzereyken Chanyeol geri çekilde ve beni usulca yere oturttu. Yere yapışık bir şekilde duruyordum. Heryer tozdu ve benim alerjim vardı. Birkaç defa hapşurduktan sonra Chanyeol midemin üzerine konumlandı. Penisini bana doğru tutuyordu. Büyük bir memnuniyetle şişmiş penisini tuttum ve tek seferde ağzıma aldım. Ellerini anında saçıma dolamıştı. Ben zevkle Chanyeol'ün penisini yalarken Sehun rahat durmuyordu. Buz gibi kremi kolay girebilmesi için deliğime sürüyordu.
"Giriyorum"
Sehun kısık bir sesle uyardıktan sonra penisini deliğimin girişine dayadı. Zorla içime girmeye çalışırken acımı önümde ki penisten çıkarıyordum.
"Baekhyun... Ooohhh"
Chanyeol saçlarımdan tuttup penisine bastırdığında ağzıma boşaldı. Rahatlamasına rağmen birkaç defa daha soktuktan sonra penisi ağzımdan çıkardı. Saniyeler sonra Sehun içime tamamıyla girdiğinde derin bir nefes aldım. Yavaş yavaş giriyordu ve sıçtığımın penisine bir türlü alışamıyordum!
"Hızlı ol biraz"
Böyle bişey dediğim için kendime küfür ettim çünkü öyle bir yüklendi ki, penisi karnımı yarıp çıkacak sandım.
"Sehun... Ahhh bekle"
Elimi Sehun'un göğüsüne atıp onu durdurdum.
"Çok acıtıyorsun"
Dolmuş gözlerle Sehun'a baktığımda tek yaptığı küçük bir öpücük kondurmak olmuştu.
"İntikamını alacağım Baekhyun"
Chanyeol alayla sırıttığında penisine bir kondom geçirdi ve Sehun'un kalçasını tuttuğu gibi penisine vurdu.
"Iııııgghh"
Sehun aniden bedenini üzerime bıraktığında Chanyeol daha da hızlandı ama bu hiç iyi değildi çünkü Chanyeol Sehun'un deliğine her vurduğunda Sehun sarsılıyordu ve hala içimde olan penisi duvarlarıma çarpıyordu.
"Chanyeol... Seni pislik"
"Aahhh S-Sehun ııımmmh"Sehun'un poposunu tutup kendime iyice bastırdım. Sonuna kadar girmiş olmasına rağmen sanki hala içime giriyormuş gibi hissediyordum. Chanyeol iyice hızlandığında ellerimi yanımda ki paslanmış demire atarak sıkıca tutundum.
"AAAAHHHHH"
Duyduğum zevkten deli gibi inlerken Sehun sadece kesik kesik nefesler alıyordu. Çok geçmeden içime boşaldığında bunu farketmediğini anladım. Çünkü en ufak bir tepki vermemişti bunun sebebi ise hala deliğini parçalayan Chanyeol'dü.
"Biraz çabuk ol ahh... Seni manyak ımh"
Chanyeol Sehun'un kalçasını iyice tuttuktan sonra iki kat daha hızlandı. Sehun duyduğu acıdan olsa gerek dudaklarıma yapıştı ve ısırmaya başladı.
"Ah.... Ahhh... AAAGGGHHHH"
Chanyeol son darbeyle birlikte büyük bir gürültüyle Sehun'un içine boşaldı. Ben yine şanslıydım çünkü Sehun Chanyeol gibi sert değildi. Bahse varım deliğini hissetmiyordu bile kkkkkk
"A-Acıyor"
Sehun sızlana sızlana penisini deliğimden çıkardı. Ben acımasızca gülerken Chanyeol'le göz göze gelmiştim. Siktir!
"Oh hayır"