5-Sunt gata de intalnire!

7 1 0
                                    

   Sunt gata de intalnirea mea cu Diego.Ma uit la ceas.Diego trebuie sa soseasca,si ies in fata blocului asteptandu-l.

    Deodata,in fata blocului,se opreste o masina sport galbena,ce lucea,era super!Eu stand si admirand masina,ma trezeste Diego,si imi spune:"Mergem?"

-o,da,desigur!😁

Atunci,el se da jos din masina,si imi deschide portiera ca un adevarat gentleman,iar eu am urcat in masina,si studiindu-i chipul frumos.Atunci,el ma observa,si ne uitam unul in ochii altuia,nici nu ne dam seama,dar era sa facem accident.

Noi eram aproape de a ne saruta,dar eu observ ca in fata noastra se afla un camion ce ne claxona ne-ncetat,atunci eu ma retrag rapid din sarut,si strig "Diego,ai grija!!!" iar el ca speriat de bombe intoarce masina si ne lovim de un copac.

  In fata ochiilor puteam vedea numai negru,si niste striga-te....o persoana era ingrijorata...ma striga ne-ncetat......pentru o clipa ma trezisem...era in ambulanta.....Diego plangea fara oprire.....doctorii erau panicati....din nou,totul se intuneca iar,si ma trezesc in salonul unui spital.....

-Ce s-a intamplat?spun eu aproape in soapta.

-Relaxeaza-te draga mea...Totul va fi bine.Iti promit!spune Diego,incepand iar sa i se inunde ochii si obrajii in lacrimi

Eu incercand sa-i sterg lacrimile,ma fortam,iar asta il facea sa sufere mai mult.

-Te rog,stai si relaxeaza-te,doctorii au anuntat-o pe mama ta.E pe drum.Linisteste-te,draga mea.Atunci el ma saruta cu foc,si imi sopteste la ureche,un scurt "te iubesc"...

Dupa cateva minute,el se retrage din sarut,din cauza lipsei de oxigen.

Pana cand,pe usa intra mama panicata,si imi spune cu ochii in lacrimi,balbaindu-se:

-Scumpa mea,ce ai patit puisor?Cine ti-a facut asta?

-Mama,sunt bine,crede-ma...spun eu ragusita,aproape in soapta,pana cand lesin iar.Mama striga disperata dupa ajutor,Diego vede o asistenta si o cheama repede.


Aceasta realizeaza ca intrasem in coma,si a anuntat doctorul si asistentele ce se ocupau de mine.

-----------------------------------------------------

Heey,va tin in suspans 😁

Stiu,sunt malefica 👿

Venita dintre steleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum