7-Panica in spital II

5 1 0
                                    


 ~Autorul povesteste~

In timp ce Diego se invinuia singur,doctorii au iesit din salonul lui Angell.

-Cum se simte?Este bine?

-Domnisoara este bine,din fericire :)

-Oh,multumesc domnule doctor!

-Pentru nimic,este de datoria noastra!Doriti sa o vedeti?

~Diego povesteste~

 Doctorul nici nu termina de rostit intrebarea,dar eu intru in salon ca o furtuna,privind-o pe mititica mea ca abia respira,cu branula infipta in venele sale fragile,cu pielea sa fina,de un alb ca spuma laptelui.Eu fiind prins in gandurile mele,nici nu observ ca pitica mea deschide ochii incet-incet...

 -Diego? eram atat de induiosat cum imi rostea numele cu glasul stins...

-Da,ingeras

-Ce s-a intamplat?

-Vorbim despre asta mai tarziu,acum trebuie sa te odihnesti.

-Bine...

Atunci eu ies,lasandu-mi pitica sa se odihneasca...

 ~Angell pov.~

Atunci Diego iese lasandu-ma cu ochii in soare.Nu suport cand face asta!Incerc sa adorm,dar nu pot!Mintea imi fuge doar la intrebarea "Ce s-a intamplat?",eu sunt pierduta in gandurile mele,pana cand vad un raport medical pe masuta de langa mine.

 Eu o iau in mana,iar pe aceasta scria:

 "Nume:Angell Carson

Varsta:16 ani

.

.

.

Tip accident:Rutier"

Nici nu continui de citit,pentru ca gasisem ceea ce cautam.Accident rutier...

 Incerc din rasputeri sa-mi aduc aminte,dar...deodata,imi aduc aminte!Eram la intalnire cu Diego!Ne sarutam ^^,si atunci am vazut acel camion urias claxonandu-ne,si de acolo,nu-mi mai amintesc nimic...

 Doar de inchisoarea asta alba plina cu boli...

Venita dintre steleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum