Capitolul al V-lea

117 10 0
                                    

Doamna profesoara porneste microfonul si spune prin acesta.

-Dragi copii, va multumesc ca ati venit cu mine in tabara! Cred ca toti stiti ca ea va avea loc la Navodari. Sper ca aveti destula baterie la telefoane pentru ca drumul mai tine cel putin 5 ore!

Copiii rad si cativa ridica mainile cu degetul mare ridicat in semn de "ok".

In Navodari...

Soferul opreste autocarul si toti copiii coboara. Doamna profesoara ii opreste si le face un anunt!

-Veti sta in cabana fete cu fete si baieti cu baieti. In fiecare cabana vor sta cate 6 elevi. Veniti pe rand la mine cand va strig sa va explic unde o sa stati.

Copiii ascultau de ce li se spunea si se duceau in cabanutele lor.

Cand veni randul Denisei, profesoara o anunta ca ea va sta singura in cabana, deoarece este una mai mica si ea ar fi in plus la fete.

Toate fetele si baietii se insralasera in cabanute si sosise vremea cinei.

Profesoara de geografie anunta:

-Sper ca va place in aceasta tabara! Aici, la toate mesele se va practica autoservirea. In pretul taberei a fost inclusa si masa, daca nu stiati. Cantina este langa cabana cu numarul 21. Cei care stau acolo cred ca au vazut-o. Toaleta este si ea tot acolo. In cabanuta cantinei. O sa vedeti semne indicatoare. Puteti lua masa cand doriti intre orele 8-10 dimineata, 12-14 si 18-20. Ati inteles?

Copiii striga in cor:

-Daaaaaaa!

-Foarte bine.

Majoritatea copiilor se indreptau spre cantina. Denisa se ducea la cabana ei. Cand ajunge in fata acesteia, vede usa deschisa.

-E cineva aici?

Nici un raspuns. Denisa intra si vade pe jos un sac de dormit. "Cine a adus asta?!", gandea ea. Deodata apare in pragul usii fata pe care o vazuse in masina mamei ei.

-Buna! Ma numesc Melody. Asta este cabana mea. Ce faci in ea?

-Pai... Buna, Melody! Eu sunt Denisa si sunt si destul de sigura ca este cabanuta mea si ca nu am colega de cabana.

-Nu ai? Pe mine m-a trimis organizatoarea taberei aici. A spus sa stau cu tine in cabana. Defapt a zis sa stau in cabana cu numarul 6. Asta e, nu?

-Numarul 6??

Denisa nu observase numarul pana atunci, si iese repede sa se convinga.

-Da. Asta e cabana 6. Poti sta aici. Nu ma deranjeaza. Apropo, tu stai toata luna aici?

-Da. Si tu?

-Da.

-Nu te duci la masa, Denisa?

-Te rog, spune-mi Deny. Si nu, nu ma duc. Nu imi este foame. Acum ma duc sa o sun pe mama mea. Ne mai vedem..

Denisa isi scoate telefonul din rucsac si o apeleaza pe mama ei in timp ce iese pe usa.

-Alo? Mama?

-Da? Ce faci Deny? Cum e in tabara?

-E bine. Am ajuns aici acum aprocimativ jumatate de ora si am o prietena deja, cred. Defapt e colega mea de cabana, Melody. Mi se pare cunoscuta, dar nu stiu de unde o cunisc.

-Bine, scumpa mea.. Sa te distrezi sa sa nu uiti sa ne mai suni! Si sa nu stai treaza pana foarte tarziu!

-Am 16 ani, mama! Stau pana la ce ora vreau.

-Bine, dar sa nu te vad cu cearcane cand te intorci!

-Nu! Hai pa! Te iubesc!

-Si eu! Pa!

____________________________________

Heii! Sper ca va place! Nu uitati sa imi lasati comentarii!

Colega din tabărăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum