chapter-2

2.8K 27 4
                                    

מותק בוקר טוב את תאחרי  לבית הספר יאללה!" קמתי בתחושה הכי כיפית אחרי היום של אתמול כי הייתי בשיעור של המורה יוג'ין ואז אמרתי לאמא: מה כבר בוקר אמא?! פאקק" התלבשתי בשימלה הלבנה שלי עם נעלי הבובה הלבנות, פיזרתי תשיער הארוך שלי התאפרתי...
  ויצאתי לעוד יום של סבל רק השיעורים עם המורה יוג'ין היו מה שאהבתי הבנות תמיד הציקו לי בגלל שאני ענייה והן ידעו גם שעבדתי כי רקדנית במעודונים.. כשניכנסתי לכיתה היתיישבתי וקינאתי בבנות האלה שיכולות ליצחוק ולישמוח על החיים, המורה יוג'ין  ניכנס הוא הביט אליי חייך והמשיך ללמד הרגשתי איך הלב שלי דופק,  ואז צילצלו להפסקה יצאתי מהכיתה היבתתי מיסביבי ראיתי איצבעות שמצביעות עלי ופנים שצוחקים עלי המשכתי ללכת כאילו כלום...

יצאתי בחוץ לספסלים והתיישבתי לי ואז הגיעה ליונג היחידה שמסכימה לדבר איתי חייכה אליי חיבקה והלכה מישם.
היא לפעמים הייתה באה לבית שלי והיינו מדברים שעות אבל... בבית ספר פחות בגלל שמי שמדבר איתי אז צוחקים עליו.. 
הראש שלי התמלא בזכרונות, במיוחד על אבא שלי שניפטר ממחלת סרטן כל כך כאב לי, כשראיתי את המורה יוג'ין יושב על אחד מהספסלים ומנגן בגיטרה כל כך התרגשתי קמתי במהירות והתיישבתי לידו...

בהתחלה לא ממש שם לב אליי,
הוא סיים לנגן הסתובב וראה אותי הוא חייך אליי ואמר:"אז היון את זוכרת שאת עובדת אצלינו היום?"
והשבתי לו בעצבים:" וואיי כןן המורה כןן אני זוכרת אח שלך כבר שאל אותי מרגישה כמו אזה אחת שחייבת לכם"!!
"היון תירגעי אני רק שאלתי שאלה ואני המורה שלך אם אנחנו מתנהגים כמו חברים זה לא אומר שתיתחצפי"...
והלך... הרגשתיי מטומטמת מה עשיתי הרגע עיצבנתי אותו אוףף...

אני פאקינג חלמתי עליו כימעט כל לילה...

זהו החלטתי שאבקש ממנו סליחה היום שאלך לעבוד בבית שלהם...
בסוף יום הלימודים הוצאתי תכותבת שמייק נתן לי בסקייפ ונסעתי במונית לבית...
כשהגעתי נעמדה מולי וילה ממוצעת אבל יחסית למיליוניר זה מוזר ציפיתי לארומון וציחקקתי לעצמי דפקתי בדלת ומי שפתחה הייתה אישה שחומה גבוהה שנראית בסביבות גיל ה40 וה50 משו כזה היא אמרה לי להכינס ועשה לי סיבוב בוילה היא אמרה שאעבוד בחריצות ובנאמנות והלכה מישם..
הבית היה שחור לבן כזה חחח
אפשר לשחק בו דמקה..
שולחן לבן די גדול (שולחן אוכל) עם 8 כיסאות - 4 לבנים ו4 נוספים שחורים יפים כאלה
סלון עם נברשת מיוחדת כזאת (קשה לתאר תבית שלהם:O) וספות גדולות שחורות

טלוויזיה גדולה מקדימה עם שני בלוקים כזה בצדדים..

ומשם יש יציאה למרפסת ענקית והסלון ענק..

המטבח יש לו כזה בלוק שחור שמפריד בין הפינת אוכל למטבח 
המטבח גם ענק ויש מגירות כאלה מיוחדות לבנות
מימולם יש מקרר שחור גדול
לידו יש מזווה לבן
מעליו יש ארונות כזה

ואז הולכים לבפנים של הבית ויש שם מסדרון ארוך שעל הקירות תלויים תמונות ופרחים בכל פינה עם הרבה חדרים וחדרי מיקלחת...
ואז כשהסתובבתי בכל הבית ניתקלתי ב...

"התאהבתי במורה שלי"Where stories live. Discover now