chapter-3

2.4K 22 2
                                    

וניתקלתי במייק אחרי שניתקלתי בו, הוא לא שם לב אליי והלך זה היה ממש מוזר ציפיתי שיצעק עליי או משו אבל פשוט הלך ואני הלכתי כדי לחפש את יוג'ין בדקתי חדר חדר ואז מצאתי אותו בחדר האחרון הוא נישכב על המיטה בלי חולצה...
התקדמתי באיטיות צעדי היו קלילים, ואז לחשתי לו לקום הוא הביט בי הסתכל עליי במבט שלא היבנתי מהו...
הוא הפך אותי על מיטתו נישכב עליי ואמר בקול גברי ומחוספס שגרם לי לרעוד בכל חלק מגופי "אני לא יודע היון מה את עושה לי אבל אני בטוח שאת משגעת"...
ה...ה.. המורה גימגמתי כשהוא מעליי ואני מתחתו ואמרתי: "אתה סולח לי על מה שקרה בינינו בבית ספר ומה אתה עושה עכשיו זה מבייש אותי ולא מתאים לנו כתלמידה ומורה"...
הוא לא אמר מילה חייך אליי בחיוך הכובש שלו נישק לי תצוואר באיטיות ואז..
שמענו קול שאומר: "מצטער להפריע לשניכם באמצע האקט הזה"...
קמנו במהירות יוג'ין לבש תחולצה ואני קמתי וסידרתי את עצמי באתי ללכת כשאני ממש מובכת זה היה מייק...

התלבשתי בבגדי המשרתת שהיו מונחים בסלון והחלתי לנקות הבית ממש גדול והיה לי קשה... אחרי שסיימתי חיכיתי שמישהו יביא לי תכסף להיום וראתי את יוג'ין יורד הפנתי לו גב הייתי מובכת הוא סובב אותי אליו חייך ונתן לי תכסף בזמן שהסתכלתי לצד השיני ראיתי את מייק יוצא מהבית וגם אני יצאתי...

כשהייתי בדרכי לבית היה כבר חושך ולפתע אחד השיכורים שברחוב הביט בי צחק ואמר לחברו,"תראה אותה.אזה יפה..."
אני ממש חששתי והמשכתי לי בדרך בהליכה מהירה מנסה להתחק...

השניים התקדמו לעברי בריצה....

"את יפה...."אחד מהם התקרב אלי ולחש באוזני.

למשמע צמד המילות הללו,אף לא צמרמורת עברה בגופה. עד שאחד מהם החזיק בי חזק בידיים,נשמתי נשימה עמוקה, וחשבתי לי מה יקרה עכשיו?..

הרגשתי פחד,חשש.

הגבר השתוי שהחמיא לי,עבר ללטף את שערי בידיו המריחות אלכוהול.

"תתרחק ממנה!"יד זרה הנחיתה עליו מכה בידו המלטפת.

הגבר,הסתובב לאחור,להביט בפרצופו של המכה.

הסתובבתי ולפלא זה היה מייק,ניצב מולו בחוסר פחד,ואומץ.

שפתיו רעדו,אך לא מהפחד,אלא מהכעס שתקף אותו.

"איך אתה מעז..." וידו הייתה מוכנה להכות את המכה השנייה,מכווצת עצמה באגרוף קשיח ומצומק.

"מה עובר עליך,בנאדם אתה רוצה אותה אז בוא ביחד תורות?"הגבר השתוי השני אמר,שעמד לצד חברו המוכה.
הרגשתי מושפלת וניזכרתי בימים שהייתי רקדנית במעודון והרגשתי גוש שחנק אותי בגרון ודמעות זלגו ללא הרף...

"חתיכת בן זונה מזדיין אחד אתה מעז לחשוב על הנערה הזאת כזונה של שתיכם ולקבל אותה בתורות?! אמר כשעוד שנייה יוצאות לו אש מהעיניים...הוא היכה את שניהם חזק אגרופים וגרם להם להשתתק על הריצפה ולאחר הוא הביט במבט כל כך גברי כשפתו התחתונה מדממת וחתך קטן בגבה שלו...

"אה... אה.. אני מצטערת אמרתי מגמגמת..." באותו רגע הייתי משובשת מבוהלת ומפוחדת באותו זמן, מייק התקרב אליי הצמיד אותי לקיר התקרב אליי הרגשתי את הנשימות שלו ואמר לי לא ללכת לבד בלילה עדיף שאקח מונית והלך מישם...

דאגתי במיוחד, אבל גם לא יכלתי לשכוח תמבט של מייק הגברי הזה כל גם דאגתי לו בגללי הוא נישרט השפה ובגבה שלו...
והרגשתי קצת אשמה...

הגעתי לבית עייפה ולא יכולה לזוז נישכבתי ונירדמתי...

קמתי במהירות השעון המעורר האיר אותי וכמו כל בוקר הלכתי לחדר של אמא לבדוק אם היא בבית, ולא מצאתי אותה כנראה היא הלכה לעבודה מוקדם היום...
התארגנתי מהר חטפתי תתיק והלכתי לבית הספר, שם בדיוק שניכנסתי לשער ראיתי את מייק הוא הסתכל עליי וגם אני אליו התקרבתי אליו ושאלתי מה שלומו הוא לא ענה והלך, זה כל כך משפיל חוצפן דפוק מטומטם מילמלתי לעצמי...

ואז יוג'ין המורה שלי קרא לי אליו לכיתה הייתה הפסקה לכן כשניכנסתי הוא נעל תדלת סגר תתריסים מפנה את ידו,בכדי להרים את ראשי.

הוא מפנה את ראשי עם ידיו,כך שאהיה קרובה לפניו-מביט בי בעיניים...

ואמר: "אני רוצה להגיד לך משו חשוב שקרה מאז הפעם ההיא שבשבילך הפכתי לא רק למורה אלא לחבר קרוב לזה שבאמת מכיר אותך ואת אותי...

הוא אומר את המילות הללו והניצצות הקטנים שבעיניו מתחזקים ומתחזקים,נהפכים לדמעות קטנות שנאבקות לא לרדת אל/על פני הקרקע. ואז אמר עוד שלוש מילים שהפעם גרמו ללב שלי להיעצר...
"אני אוהב אותך"..

אף מילה לא העזתי להוציא
הוא לא מפסיק להביט בפניי.פניי שבאותו רגע היו בהלם...
הוא מנסה להיכנס אל עיניי, להיכנס לתוכי,ולוקח את ידיי, עוטף בידו הגדולה והרועדת.

עיניי החומות דבש והגדולות מביטות בו וידיי מעיזות לגעת בכתפיו ואז עניתי לו: "גם אני אוהבת אותך"... לוקחת ידו מניחה אותה ליבי ואז אומרת:"מה אתה מרגיש שהלב דופק בחוזקה נכון?.. כן הוא ענה זה מה שאני מרגישה כשאני רואה אותך.."
הוא הביט בי ודמעות בלחייו ואז מרים את ידי ומנחית אותה על ליבו ואומר:"היון מהיום הזה אני יתן לך תלב שלי תשמירי עליו מזמן הוא היה שלי היום הוא שלך כי את כבשת אותו..

יוג'ין הנחית את שפתיו על שפתיי מתחיל בנשיקה קטנה וקלה ואז עובר לנשיקה סוערת וחזקה...
הייתי ממש שימחה הרגשתי שהייתי מוכנה להודות לאלוהיםם על כל זה מיליון פעם...
ואז צילציל הפעמון וניגמרה ההפסקה כל כך פחדתי שיגלו אותנו כי זה יחסים לא חוקיים בין תלמידה למורה לכן יוג'ין פתח תכיתה רצתי מישם ועשיתי את עצמי כאילו רק עכשיו ניכנסתי עם כולם לכיתה...

"בכל מקרה,",ממשיך יוג'ין איתנו תשיעור כשכולו הוא מסתכל עליי ומחייך חיוך שובב וככה זה כל השיעור ואז הסתיים לו יום הלימודים...

"כןן יוג'ין כןן אוו זה טוב,מייק ניגש אליי לא היבנתי מה הוא רוצה ואז אמר:"אל תשחקי אותה תמימה תספרי על איך היה אתמול בינך לבין אחי והגניחה שפלטת..

"דיי מה הבעיות שלך טיפש?!",
"תסתמי תפה שלך חתיכת זונה אל דברי אליי ככה ימישרתת תפסת תחת בגלל שאח שלי נהנה איתך?!.. דיי כבר, ברחתי מישם בבכי...

חזרתי לבית בבכי אמי ניגשה אליי במהירה ושאלה אם אני בסדר התעלמתי ממנה ניכנסתי לחדר סגרתי תדלת ונישכבתי
ואז, עוד הייתי צריכה ללכת לעבוד איצלם התארגנתי אחרי שנירגעתי ויצאתי לי לדרך התפללתי שמייק לא יהיה בביתו...

"התאהבתי במורה שלי"Where stories live. Discover now