Nowe Życie

14 3 0
                                    

"Dear my diary
Tak zaczyna się pisanie mojego pamiętnika. To nie nadzwyczajne PAMIĘTNIK , prawie każdy go pisze ,ale ja pisze go bo chce zapamietać moją przeszłość , moją historię."
~Rose połóż się , jutro będziesz czytać -weszła do pokoju..zainteresowana mną tak nagle. ~ Rose ?? Halo ?!
"Nic nie mowię od dłuższego czasu. Nie chcę jej znać , tej która dała mi NOWE życie.."
~Kochanie proszę ..
Wyszłam z pokoju , nie będę z nią rozmawiać to zły moment na kłócenie się , zmarnuje tylko powietrze wokół siebie. Patrzę w lustro i widzę szarego , zwykłego człowieka , którym od niedawna jestem - dokładnie odkąd tu mieszkamy czyli we Warszawie. Co mi da przyjaźń przez telefon ? Znajomość przez fejsa ? Chciałabym mieć przyjaciół na żywo , nie wiem nawet gdzie pójdę do szkoły. Nikt mnie nie szanuje , mojego zdania , pomysłu , wiec po co cokolwiek mowić ? Po co wogólę żyć .. " Nie , nie. Odpędzam te myśli , nie mogę tak myśleć. Jestem tym zmęczona. "


"Witam nowy dzień. Dziś wszystko się okaże .. Nie mogę się doczekać."
~Rose wszystko w porządku ? - kolejny zaciekawiony. "Teraz chcesz znać moje zdanie ?"-pomyslałam. ~ Córeczko wiem , że to trudne ale dzisiaj zawiozę cię do nowej szkoły. Poznasz nowych ludzi , podobno jest świetna ! Nie smuć się tak tylko wcinaj śniadanie , chyba nie chcesz się spóźnić pierwszego dnia ?
~Owszem chcę..-i teraz zdałam sobie sprawę , że powiedziałam to głośno. W pośpiechu odeszłam od stołu i zabrałam plecak.

 W pośpiechu odeszłam od stołu i zabrałam plecak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
WinnersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz