Eindelijk is het het einde van de zesde jaar.
Ik had zo'n leuke tijdjes gehad met Brian. Maar nu is het vakantie en dan ga ik naar Spanje. Vandaag was het echt een drukke dag geweest. We gingen shoppen en een checklist maken met wat ik nodig had om mee te nemen. En nu ben ik mijn koffer aan het inpakken. Terwijl ik de t-shirts aan het opvouwen was zei mijn moeder:" Lisa komen eten!"
"Ja ik kom al!"; zei ik.
Dus ik ging naar beneden en daar zat ik aan tafel. Zoals gewoonlijk was iedereen stil. Maar nu waren mijn ouders aan het praten over school. Mijn vader wou mij in een strenge school inschrijven maar ik wou niet ik wou bij Brian blijven ik kon gewoon niet van hem weggaan wij zijn gewoon onafscheidelijk. Dus hij vond het goed. Ik stuurde een bericht naar Brian:
Lisa:yeey ik ga naar dezelfde school waar jij zit dit is super ik ben superblij en wat vind jij ervan?
Brian: ja goedWoow wat een droog antwoord wat is er met hem normaal antwoord hij vrolijker zoals super ofzo. Hij is precies niet blij met dat. Dus ik stuurde hem nog een bericht:
Lisa: ik ga naar Spanje dus ik ben nu aan het inpakken.
Brian: ok.Weeral zo'n droog antwoord!Pff.
Lisa: is er iets aan de hand?
Brian: nee niks.
Lisa: zeker?
Brian: ja maar zeg bemoei je niet met mijn zaken er is niks aan de hand oke.En toen ging hij off. Mijn ♥ was gebroken. Het deed zo'n pijn dat als een jongen waarvan je stiekem op verliefd bent en ook je beste vriend is ineens off gaat zonder bye ofzo te zeggen.
Ik ging verder inpakken. Toen ik uiteindelijk klaar was, ging ik naar mijn laptop. Ik logde in mijn fb account. En opeens zag ik een foto van Brian met een meisje: Sarah genaamd.
Hij was daarin getagd en er stond op de foto met mijn beste vriend Brian. Wel wat voor een klootzak kan die nu zijn als die zei dat ik de enige was die zijn beste vriend was! Hoe durft die!
Mijn hart was nog meer gebroken en ik begon tranen in mijn ogen te krijgen. Ik stuurde een bericht naar hem:
Lisa: wie is die meisje naast u op de foto?
Brian: gewoon een vriendin...
Lisa: een vriendin? Dat een vriendin jij klootzak! Ik dacht dat ik jouw enige beste vriend was maar zij is dat dus waarom doe je dit?
En hij ging off.
Het scheelde me niks meer over hem.
JE LEEST
The Secret Crush
RomanceLisa en Brian waren beste vrienden in de lagere school. Ze waren onafscheidelijk.Stiekem was Lisa op hem verliefd. Maar toen ze in de middelbare school zaten, communiceerden ze niet met elkaar en gingen niet meer met elkaar om door bepaalde situatie...