Mijn tweede schooldag is begonnen. Ik lag nog steeds in bed. Ik keek op mijn klok en het was 7u10. Ik kon niet meer slapen dus ik kleedde mij om. Ik ging naar beneden en mijn moeder stond ontbijt te maken. "Het is 7u15 schat waarom stond je zo vroeg op?"; vroeg mama.
"Ik kon niet meer slapen".
"Ga maar tv kijken";zei ze.
Ik zat daar op de zetel tv te kijken er was bijna niks te zien want de meeste programma's gingen over vriendschap en dan dacht ik steeds aan Brian en ik dus ik zette de tv uit en ging ontbijten. Ik keek terug op mijn klok het was 7u35. Het was bijna tijd om te vertrekken. Ik deed mijn jas aan en zei gedag tegen mijn moeder. Na een paar minuten kwam ik op school aan. Daar zag ik Brian met Sarah.
Maar wat zie ik nu!
Sarah was Brian aan het versieren en Brian keek haar aan alsof hij hopeloos verliefd is!
En dan zei hij nog dat hij haar haatte! Wat een leugenaar en een bedrieger!
De bel ging.
We hadden Frans.
In de klas hoorde ik Brian praten met Sarah.
"Jij bent echt mooi"; zei Brian tegen Sarah.
"En die Lisa dan bedrieg jij haar niet"; zei Sarah.
"Wat boeit mij haar nu"; zei hij.
"Kunnen we dan afspreken in pizza hut om 13u30?"; vroeg Sarah.
"Natuurlijk"; zei hij.
Wat een bedrieger en zij daar charmeert hem gewoon ik ben het echt beu! Pizza hut was ons favoriet plekje van mij en Brian en niet van haar.
En de hele les waren ze aan het praten.
Dan ging de bel.10:00
Het was speeltijd.
Ik voelde mij alleen en die twee waren natuurlijk nog steeds samen. Opeens kwam Lola naast mij zitten, een meisje van onze klas. "Hey, waarom ben je zo alleen?"; vroeg Lola.
"Omdat Brian nu heel de tijd met Sarah omgaat terwijl hij haar haatte en wij beste vrienden waren".
"Ik vind het erg voor je, als je wil kan ik je vriendin zijn?"; zei Lola.
"Dat zou ik heel leuk vinden".
"Super! Kom je dan mee met mij naar de rest van de meisjes?"; vroeg Lola.
"Tof!".
Dus we gingen samen naar de rest van de meisjes.
Ze waren er met zijn vijven:
Lola (duh), Sam, Kato, Dina en Anna. Het waren heel leuke meisjes.
"Fijn kennis met u te maken"; zeiden de meisjes.
"Dank u."
"Dus als er iets is kom dan altijd bij ons wij zijn je nieuwe vriendinnen laat die Brian maar uit je hoofd."; zeiden ze.
10:10
We hadden aardrijkskunde.
Sarah en Brian zaten nu naast elkaar precies een koppel want ze kozen het zelf.
Opeens kreeg ik bijna een hartaanval! Ik zag dat Brian zijn hand op Sarah' s hand legde en Sarah het gewoon toeliet!
Maar aan de ene kant boeide het mij niet meer. Hij mag maar doen wat hij wil. Maar aan de andere kant, boeide het mij wel want het was je beste vriend...12:00
Het was etenstijd.
Ik zat in de refter met de meisjes.
We waren aan het praten over hun twee en wat ik allemaal zag bij aardrijkskunde.
"Ik zag dat Brian zijn hand op Sarah's hand had gelegd. Ik kreeg bijna een hartaanval!"
"Omg, zo erg wat een player!": zei Anna.
"Yep."; zeiden de meisjes.
12:30Het was speeltijd.
Ik was heel de tijd bij de meisjes en zagen dat er nog wat ergere dingen gebeurden van Brian en Sarah. Sarah gaf een kus op de wang van Brian! Normaal zou Brian haar een dikke lap geven, maar dat deed hij niet!
En zo ging het de hele speeltijd verder totdat de bel ging.
13:10
We hadden Engels.
We moesten per twee in groepjes werken en je mocht ze NIET zelf kiezen. HELP! Mvr zei de namen.
Tot nu toe hoorde ik mijn naam amper totdat er maar vier mensen overbleven: Brian, ik, Lola en Kato. Ik hoopte dat ik met eén van hun twee in de groep ging.
Maar spijtig genoeg moest ik met Brian. MIJN ERGSTE NACHTMERRIE OOIT!
Het ging echt niet zoals verwacht.
Ik dacht dat hij lief ging doen maar hij deed zo grof tegen mij en gelukkig was het maar voor 1 keer.
14:00
We hadden Geschiedenis.
Saaaiiii.
De les verloop stom en ik keek niet meer naar Brian wat hij deed met Sarah. Lola had gelijk ik moet hem loslaten.
14:50
Speeltijd en dan ging de bel.
15:00
We hadden les Religie.
15:50
Eindelijk tijd om naar huis te gaan.
Ik kwam thuis en plofte mij neer op de zetel. "Hoe was het op school?"; vroeg mama.
'Goed, ik heb nieuwe vriendinnen leren kennen en door hun weet ik dat ik Brian moet loslaten".
"Dat is goed, ik ben trots op je!"; zei mama.
En toen was ik aan het vertellen over Brian wat er was gebeurd in school. Moeder vond hem een heel ander jongen.
18:00
Tijd om te eten.
We hadden frietjes gegeten. mmmmm. Een van mijn favoriete gerechten.
Toen ik klaar was met eten, ging ik naar boven en maakte ik mijn huiswerk af en leerde voor toetsen.
22:00
Ik ging slapen.
Nu kon ik raar genoeg wel slapen zonder een gevoel dat ik mij zorgen maak over Brian. Allemaal dank aan mijn nieuwe vriendinnen.
JE LEEST
The Secret Crush
RomanceLisa en Brian waren beste vrienden in de lagere school. Ze waren onafscheidelijk.Stiekem was Lisa op hem verliefd. Maar toen ze in de middelbare school zaten, communiceerden ze niet met elkaar en gingen niet meer met elkaar om door bepaalde situatie...