De eerste schooldag is aangekomen van de middelbare school. Ik ben wel nerveus want ik ben benieuwd hoe de leerkrachten er gaan zijn en de leerlingen maar gelukkig heb ik Brian dat hoop ik toch..
Het was 7u25 ik kleedde mij snel om. Ik had een blauwe t-shirt aan met een ster erop en een zwarte broek. Ik deed ook mijn vriendschapsarmband aan die ik van Brian had gekregen en nog speciaal voor hem ook.
Het was 7u40 dus het was tijd om te vertrekken.
Ik ging te voet naar school.
Toen ik daar aankwam, kwam Brian niet naar mij maar hij zat daar met die Sarah. Ik was woest en tegelijkertijd verdrietig.
Zij pakte gewoon Brian af en Brian liet dat gewoon toe!
Toen ging de bel.
We hadden wiskunde echt heel saai. Toen de bel ging, gingen we naar de speelplaats en tot nu toe praatte Brian niet met mij maar was hij gewoon bezig met Sarah.Ik vroeg iets aan hem en hij negeerde mij gewoon precies alsof ik niet bestond.
10 minuten later was de speeltijd voorbij en hadden we Nederlands ook heel saai maar de leerkracht was wel grappig voor een dik persoon hihi.
Dan ging de bel en was het tijd om naar de refter te gaan. Toen ik daar stond wou ik naast Brian zitten natuurlijk en er was een plekje vrij dus ik wou daar zitten toen zei Brian:"euhm pardon maar Sarah zit hier"
" ja maar wij zijn toch beste vrienden en beste vrienden zitten toch naast elkaar?"
"Misschien ben jij mijn beste vriend niet"; zei Brian.
Hij pakte zijn vriendschapsarmband en gooide het weg in de vuilnisbak.
Ik kon het gewoon niet geloven ik rende huilend de refter uit.
Ik werd woest en verdrietig nu gooide ik ook mijn vriendschapsarmband weg wat is die waard pff.
Toen ging de bel we hadden Natuurwetenschappen.
Ik kon me gewoon niet concentreren op de les want ik kon het nog steeds niet geloven van in de refter en het was precies niet de echte Brian die ik ken maar de valse Brian.
Toen ging de bel.
Het was het einde van de schooldag.
Ik kwam thuis moe, verdrietig en boos.
"Hoe was je eerste schooldag schat?"; vroeg mama.
"Slecht" en ik begon te huilen.
"Wat is er gebeurd schatje?"; vroeg mama.
Dus ik legde toen alles uit wat er was gebeurd. Zelfs zij kon het niet geloven wat er was gebeurd.
Ik ging naar mijn kamer en opende mijn laptop.
Ik logde op fb en stuurde een bericht naar Brian:
Lisa: waarom deed je zo vandaag? ik herken jouw gewoon niet meer.
Brian: wat deed ik wat?
Lisa: je zag mij niet staan precies alsof ik lnzichtbaar was en Sarah is nu blijkbaar je beste vriendin en ge gooide onzd vriendschapsarmband weg ( huilende smiley)
Brian: ja en dan
En toen ging hij off. Ik was kapot aan het huilen. Toen was het tijd om te gaan slapen.
Het was 23u45 ik kon nog steeds niet slapen door wat er vandaag gebeurde. Ik heb echt geen zin om morgen naar school te gaan...
JE LEEST
The Secret Crush
RomanceLisa en Brian waren beste vrienden in de lagere school. Ze waren onafscheidelijk.Stiekem was Lisa op hem verliefd. Maar toen ze in de middelbare school zaten, communiceerden ze niet met elkaar en gingen niet meer met elkaar om door bepaalde situatie...