"beraber alışırsınız artık"

652 55 25
                                    

"Burcu ve Hakan eşşek kadar oldunuz sıpalıktan ödünde vermiyonuz. Senin ne hakkına komşuları rahatsız etmek hemde sabah sabah"

"Bu gençliğe güven olmuyor artık. Evde üç erkek bir kız zevkine kalanlar görmedik bizim zamanlarda."

"Biz bunların böyle olacağını bilseydik baştan haraket etmez miydik Kerime hanım"

dördümüz bir koltuğa oturmuş misafir çocu gibi kafamız bi anneme bi babama bide balgamlı karıya çevriliyor

"Kendimizden habersiz toplu seks mi yaptık aq kendimden utandım şu an."

Şu Aytuğ'nun huyundan istiorm bi ömür. Hepsi onun yüzünden şeyoldu dediğine bak.

"Kayınvalideciğim size anne diyebilir miyim?"

"Deniz sus."

"Kayınbabacığım kızınız taş gibi izninizle bi yontuverim"

"Deniz sus"

"Kayınvalideciğim şeyinize sağlık"

"Deniz sus amınakodum"

Fısıltı halinde konuşuyoruz evet sesli söylese tabkide babm dnzi skr sçmalamyn.s..s

"Aytuğ annemler gitsin içerde babamdan çarptığım deri kemerle kırbaçlıcam olm seni."

Dedi abim anamdan yediği dayağın etkisiyle

"Utanmazlara bak fısıldaşıyorlar birde aralarında"

Koala bakışları

sekiz saat önce:

"Efendim, oğlum."

"Hakan'ın babasıylan mı görüşüyom?"

"Evet, benim siz kimsiniz?"

"Ben bu apartmanda belki en sakin olabilecek komşulardan Kerime Hanım, sizi yerinizden etmek isterim efendim çocuklarınız bu apartman için bir bela oldu artık gelinde bir icabına bakıverelim. En sabırlı en kibar bir teyzeyi bile delirtmeyi başardılar yazıklar olsun."

Sakin mi. SAKİN Mİ. S A K İ N  M İ. Ay BİDE KİBAR DİYOR ALLAM HANGİ ÇEKYATLARA ATIVEREM KENDİMİ.

"Hanımefendi ilk önce ne olduğunu söyler misiniz? Çocuklarım sizin için neden bir bela olsun.?"

Babcm şmdi aytuğ grzikalsı gldi bnm ağzma osrdu snra işte bnde orngutn msali anrdm fln öle.zçd.s.s.z

"Siz önce bir terbiye öğretin terbiye, akşama kadar vaktiniz var"

Yoksa kızını sekiz yüz otuz bin iki yüz seksen iki yerinden pıçaklayıp kafatasına toplu iğne ile kalp şekli çizip bindanlık giydirip çeytek altınları retinasına sokup camii önüne bırakırız.

Saçlarımı hissetmiorm bide o var balgamlı karı beni yere bırakınca anldm. Ayrıca omzumdaki el Deniz'e aitmiş onuda öğrenmiş olduk.

oha kapıya kadar yürüyo oha sonunda biŞey yaptı OHA İŞARET PARMAĞI İLE BOYNUNU KESME ŞEUSİ YAPYI ÖCİĞSCMAĞKZİQNZO

"Burcu iyi misin?"

Samara bakışları attım

"Gelsin sabah sabah ağzına osursunlar anırmanı haksızlık bulup komşular gelsin seni kedi gibi saçından çeksinler ANAN BABAN TA ANKARADAN İZMİRE GELSİN İYİYİM DENİZ İYİYİM."

'Sorduğum soruyu sikiyim' bakışı ile yüzünü buruşturdu ardından koltuğa oturdu.

"Aytuğ godoşu nerde?"

İnternet Sapığı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin