Hij kijkt me vragend aan"mag ik het een andere keer uitleggen? Ik wil niet dat iedereen het hier hoort"fluister ik. Hij knikt en staat op waardoor ik nu vragend kijk. "Mam. Pap we zijn even naar buiten"zegt blake en pakt mijn hand vast.
We zitten op een bankje net buiten het restaurant. "Nou ik was bang voor afwezig, ik werd jaren lang gepest! Ik was blij dat in naar de weerwolven school mocht. Ze zeiden altijd dat als ik mijn mate ontmoet dat hij me gaat afwijzen! Ik was bang voor een afwijzing! Mijn broers zeiden al dat je me ging accepteren maar ik bleef me maar wijs maken dat je me ging afwijzen dus als je me wilt afwijzen doe het dan nu"zegt ik zacht. Hij tilt mijn kin op en kijkt me recht In mijn ogen aan. "Ik vind je al van de moment dat ik je zag een lief en mooi nee beeldschoon meisje! Ik hou van je echt waar! "Zegt hij en dan doet hij iets onverwachts...
Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik ga er mee in. Tot de liefste broer van de hele fucking wereld het moest verpesten"slik elkaar niet in"grijnst hij. Ik grom naar hem en kijk terug naar blake.
"Gaan we een stukje rennen?"vraagt hij. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en knik.
"Sayn we zijn gaan rennen"grijns ik naar hem en hij knikt.
Ik zie dat blake wacht tot ik verander fuck! "Beloof me 1 ding?"vraag ik aan blake. "Jaa vertel maar op mijn alpha's belofte"zegt hib gemeend"ik ben niet zoals andere wolven"zeg ik zacht. Hij kijkt me verbaasd aan.pff zal inlaat veranderen! Ik sta recht en verander in mijn wolkvorm.ik kijk naar blake die met zijn mond open naar me staart. Ik wordt er een beetje nerveus van dus stap ik langzaam naar hem toe. Ik leg mijn hoofd op zijn schoot en hij aait op mijn hoofd en achter mijn oren. Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht "ik heb een vriendin die speciaal is"mompelt hij."je bent de enigste eh? En je hebt ook een gave?"vraagt hij zacht. Ik knik en hij lacht"ik hou van je"zegt hij en verandert ook in wolfvorm.
We rennen al een tijdje door het bos als we bij een meertje aankomen.
Ik kijk in mijn eigen spiegelbeeld en jank een beetje.
*blake*
Ik hoor haar verdrietig janken, ik stap op haar af en ga naast haar zitten terwijl ik naar haar kijk"wat is er?"vraag ik in wolfvorm. Ze schud haar hoofd al teken dat ik het moet vergeten. Ik druk mijn snuit tegen haar snuit"hoe heet je eigenlijk?"vraagt ze eigenlijk."Jones en van jij?"antwoordt/vraag ik terug. "Night"zegt ze. Wat een mooie naam voor een prachtige meid.
We zitten nog een tijdje aan het meer als ik een mindlick krijg dat we terug moeten.
Samen rennen we terug en veranderen terug. Je zou denken zijn jullie nu niet naakt?nee onze kleren veranderen mee.*jade*
Later die avond
"Dusss"zeg ik extra lang tegen blake. We staan nu voor mijn huis. Na het avond eten zijn we met blake naar huis gegaan en nu staan we dus voor mijn huis terwijl ik weet dat mijn moeder ni bij de raam staat de kijken.
"Dussss"zegt blake me langer. Ik grinnik en maak een aanstalkte om op de gaan zitten in de hangmat in mijn voortuin. Ik ga zitten en blake komt naast me zitten."jade..."begint hij "je weet dat ik alpha ben eh?"vraagt hij ik knik "en jij bent mijn mate dus ook de Luna"zegt hij Ernog achter na. Ik knik maar. "Dus moet ik met je ouders praten wanneer je bij mij komt wonen want ik wil je in mijn armen! Ik heb de dagen dat je me ontliep amper geslapen, ik wou bij je zijn! Ik hou van je"zegt hij in één adem.
JE LEEST
My mate, the alpha
WerewolfIk ben jade snowwhithe! Ik ben 16 jaar en ik ben een weerwolf maar ik verander niet veel omdat het niet mag van mijn ouders. Ik heb nog altijd mijn mate niet gevonden dus denk ik dat hij dood is wat mijn wolf 'night' niet leuk vind want ze wil zo gr...