.

990 80 17
                                    

Wnętrze Hadesu, 21 III 2015

Drogi Perseuszu,

   Praca jest potwornie męcząca. Nie mam chwili dla siebie, a Ojciec wymaga ode mnie rzeczy niemożliwych do zrobienia. Do tego, te wszystkie umarlaki tak bardzo przypominają Mnie. Są takie puste, zimne i wyprane ze wszystkich wspomnień. Chciałbym pamiętać nasz pocałunek, naprawdę, ale sam wiesz, co zrobił mój Ojciec. Ukaranie mnie poprzez usunięcie najlepszego wspomnienia z mojej głowy zapewne było błędem, lecz dopóki pracuję, dopóty nie interesuje go to, jak się czuję.

   Każdego dnia wstaję z myślą, że zobaczę Cię już niedługo. W Twoje urodziny. Tak bardzo chciałbym, by czas leciał szybciej, żeby już był osiemnasty sierpień. Pozostało Mi czekać i mieć nadzieję, że nie zawiedziesz.

Niecierpliwy, Nico di Angelo

Obóz Herosów, 30 III 2015

Kochany Nicusiu,

   Jestem bardzo zdenerwowany. Każdego dnia, jak sam wiesz, udaję, że nic się nie dzieje. Annabeth wciąż tkwi przy moim boku, choć już kilkakrotnie mówiłem jej, by odpuściła. Czasem mam wrażenie, że ona nie rozumie odmowy.

   Ja nasz pocałunek pamiętam doskonale i nie wyobrażam sobie go zapomnieć. Był tak niezwykły, jednocześnie spontaniczny, ale tyle razy planowany w mojej głowie.

   Moje urodziny będą przeznaczone tylko dla nas, obiecuję Ci to. Wtedy poznasz słodki smak miłości, która do tej pory nie była Ci znana.

Kochający, Percy Jackson

Czeluście Piekielne, 09 IV 2015

Zdecydowanie zbyt kochający Perseuszu,

   To dzięki Tobie mam jeszcze nadzieję. Sam Ojciec powiedział, że wraz z pierwszym sierpnia Moja praca dobiegnie końca. Kilka miesięcy to nie tak dużo, biorąc pod uwagę to, że spędziłem w kasynie Lotos znacznie więcej czasu, nawet tego nie spostrzegłszy. Nawet nie wiesz, ile marzyłem z chłopca, by móc z Tobą spędzić cały dzień. Tylko Ty i Ja. Czyż to nie wygląda pięknie? Ty i Ja.

   Próbuję sobie przypomnieć smak Twoich ust, lecz na darmo. Mam jednak nadzieję, że kiedyś będę miał okazję posmakować ich podobnie.

   Mój Ojciec był ostatnio w lepszym humorze, nie wiem, dlaczego, ale zbytnio mnie to nie interesuje.

   Nie wiem, czy wiesz, ale mam jedno Twoje zdjęcie w swoim pokoju. Było przeze mnie tyle razy dotykane (obcałowywane również, ale pomińmy tę część, ponieważ to żenujące) że nie da się tego zliczyć.

Chyba za bardzo zdesperowany, Nico di Angelo

Manhattan, 17 IV 2015

Zdecydowanie zbyt poważny Nicusiu,

   Wreszcie przeprowadziłem się do własnego mieszkania. Znaczy, jeszcze własnego, niedługo będzie wspólne. Jaki wolisz kolor ścian? Kawowy brąz czy czekoladową głębie? Te dwa kolory są śliczne, ale błękitny również jest wspaniały... jestem bardzo niezdecydowany.

   Mam nadzieję, że odwiedzić mnie pierwszego sierpnia. Chciałbym spędzić z Tobą czas już wtedy.

   Ogólnie, Moja Mama pytała się Mnie, kiedy będziemy mieć ślub. Ona już od dawna podejrzewała, że coś do Ciebie czułem, ale kiedy byłem z Annabeth, postanowiła nie poruszać tego tematu. Musimy koniecznie porozmawiać, jak wrócisz.

Czas |PercicoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz