Infrangerea

191 8 0
                                    

Astazi urma sa fie o zi importanta, o zi in care binete invingea raul.
Era o zi normala... Dar, Papillon il posedase pe primarul orasului, tatal lui Chloe, avand in plan sa enerveze toti locuilorii, pentru a trimite demoni akuma. La televizor, Papillon l.a pus pe primar sa spuna:
-De azi inainte, toti oamenii vor muncii fara sa fie platiti!
Atunci, Papillon a simtit cea mai mare putere si, a inceput sa trimita roiuri de fluturi Akuma, pentru a.i poseda pe oamenii enervati. Toti locuitorii Parisului erau posedati, mai putin eu, Adrien, Alya, Nino si maestrul Fu.
Toti patru am pornit spre maestrul Fu si l.am intrebat ce sa facem.
-Alya, tie iti voi da miraculosul Bee.
-Nino, tie iti voi da miraculosul meu, Turtle.
-Marinette, Adrien... Voi aveti cei mai puternici miraculosi... Va rog pe toti sa nu ma dezamagiti! Stiu ca il puteti invinge pe Papillon, dar numai imreuna!
-Tikki, transformarea!
-Plagg, scoate ghearele!
-Bee, transformarea!
-Turtle, transformarea!
Toti partu aveam cele mai puernice puteri: eu aveam puterea creatiei, Motan Noir avea puterea distrugerii, Queen Bee avea puterea intepaturii, iar Turtle Lee avea puterea intelepciunii.
-Cred ca stiu unde sunt demonii akuma! Toti au cate o brosa in forma de fluture! Trebuie sa le luam! Dar, folositi.va puterile!
-Bine! Toti in cor...
-Talisman norocos!
-Gheara felinei!
-Intepatura albinii!
-Intelepciunea tesoasei!
Cu ajutorul putelilor lor, Turtle Lee a gasit un plan, Queen Bee, i.a intepat pe toti, adormindu.i, Motan Noir a distrus acele de siguranta, iar eu am strans in punga toate brosele, spargandu.le. Dar, una nu se sparse.se. Din aceasta a iesit Papillon, care a inceput sa se lupte cu toti. Dupa cateva minute, mi.am dat seama ca in brosa sa se ascundea miraculosul, asa ca i.am luat.o!
Astfel, eu, Adrien, Alya si Nino, am scapat Parisul de demonii Akuma si de toate relele!

Miraculos...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum