sziasztok itt Rozáli Jen.Egyik nap reggel megyek reggelizni már kész volt finom tükörtojást ettem szalonnával nagyon finom volt.benyomom a gépemet és jött egy dj.20156-től egy üzenet akit nem ismerek.
dj.20156:szia,kis nyuszikám.
én:szia,én téged ismerlek?
dj.20156:nem biztos de szerintem igen.
aztán lecsuktam a gépemet és indultam de anyuék szolnak hogy elmegyünk nyaralni Dél-kóreába! és én meg kérdezem tőlük:de akkor találkozunk a kedvenc bandámmal?-kérdezem én tőlük
erre meg ők:igen mert ők lesznek a szomszédaink a szállodába mert ott fognak énekeli a közelben vagyis megszálni.
erre én:EZ AZ felsikítok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
másnap korán reggel elindultunk és 4 órás volt az út halálra untam magamat de már vártam hogy mikor érünk oda.aztán odaértünk.megint jött egy üzim dj.20156-tól megnézem.
én:szia mizu?dj.20156?
dj.20156:semmi veled?
én semmi.
dj.20156:na mennem kel szia kis nyuszikám.
aztán pár perc múlva megérkezett a banda én meg felhívtam dj20156-ot és az egyik énekesnek (Baekho-nak)csörgött a telefonja és én meg magamba egy nagyon nagyot sikítottam.és felém integettet és utána találkoztunk mert egyszerre mentünk föl a liftel a 10.emeletre és nagyon örültünk egymásnak és azután be mentünk ő a telefonját vette elő én meg a gépemet és írogatunk egymással 1 órát.azután vacsoránál találkoztunk egymással és ő a bandától én meg a szüleimtől különültünk.annyira izgatott voltam hogy össze vissza beszéltem de aztán jól összejöttünk egymással.
megkérdeztem a szüleimet hogy:nem lehetne az hogy elmenjek velük egy turnéra?
aztán azt mondták hogy persze csak figyeljünk egymásra!...
A folytatás a 2.részben megemlítem!.
YOU ARE READING
Nu'estes üzenetek
Fanfictionaz én nevem Rozáli Jen (ejdsed Dzsenek) Baekho,Ren,Aron,Jr,Mihyun, ők azok a fiúk akik a kedvenc fiú bandámba tartoznak és az egyik nap rámírt valamelyikőlyük