2.rész

103 4 3
                                    

na akkor megint én vagyok Rozáli azt ígértem neketek hogy ebben a részben folytatom az 1.rész végét.na akkor elkezdem akkor amikor megjöttünk a turnéról akkor összeköltöztünk.és másnap reggel csörög Baekho telefonja ez a név volt ott:Minkhi mi drágaságom

én:lettetem és amikor felkelt Baekho akkor megkérdeztem tőle:ki volt az a Minki mi drágaságom (ezt úgy mondtam mint valami nem tudom mi)?

Baekho:én nem tudom lehet hogy egy őrült rajongó.

én:ja meglehet(magamban mondom:de az is lehet hogy hazudik).

Baekho:én tudod jól hogy nem hazudnék neked kicsim.

és akkor megpuszilta a fejem tudjátok mint a romantikus filmekben.és másnap reggel amikor csináltam a reggelit akkor csöngetnek az ajtó hála a jó istenek csak anyéék voltak.ők bejöttek és utánuk jött be az a Minki mi nevű emberke.felkelt Baekho és amikor kijött akkor ment volna el tusolni el is ment de az a lány észrevette és oda ment hozzá aztán ezt mondta neki:figyelj mi volt az a csók amikpor volt a koncertetek és még nem volt itt ez a hülye liba én meg majden lekevertem neki egy nagy pofont de Baekho meg állított engem hála a jó istenek ahogyan én mondanám.de másnap békítő ajándéknak kaptam egy nagyon szép ruhát és utána elvitt egy romantikus vacsorára és miközben ettünk akkor megkérte a kezemet.

Baekho:leszel a feleségem?-kérdezte ő.

én:Igen leszek!-mondtam én.

aztán ráhúzta az ujjamra a gyűrűt. ott volt a randinkon az a hülye liba egy másik aztalnál.

azután elmentek egy turnéra.utánnuk ment Minki mi nevű ember.de az én barátnőm(Talula)mondta nekem hogy Minki mi utánuk ment.de másnap reggel miközben eszek akkor felhív a nővére Baekhónak(Szkárlett)és mondja hogy holnap megjön Baekho mert beszélt vele és mondta neki hogy kislánya lesz és rohant haza.én meg meglepinek szántam de mindegy és akkor amikor megjöt akkor rámnézett és látta hogy téleg igaza volt a nővérének.


 

A többi részét majd a 3.részben láthatjátok.!!!


 

Nu'estes üzenetekUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum