Bana Ait Bi Hastalık / Bölüm 1

91 5 1
                                    

"Yıllardır yalnızdım... Bir zamanlar kendimin yalnız olduğuma inanmaz onları gerçek sanardım. Ah be küçüğüm ne güzel bir kızsın sen hep yanımda oldun. Ve sen şeytan sende hep yanımda oldun hep acı tarafımda. Ama doktor sizin olmadığınızı söylüyor. Gerçek değilmişsiniz. Napmalıyım?? Sizi benden ben almalıymışım. O ilaçları ben atıcam ama siz zehirlenip öleceksiniz öyle mi? Çok saçma. Ama vardır doktorların bir bildiği. " Sonra düşünmeye başladım

İçim içimi yiyordu. Belli ki ruhum acıkmıştı. Susturmayı deneyince çığlıklarımı, içimde bağırmaya başladı o şizofren kılıklı herif. Kızın teki ağlıyordu. O da hayal olabilirdi. Kendi beynimde yarattığım bana acı veren o kişilikler mahluklar .. İçimdeki mahkumlar beni tanrı mı yaptı? O zaman onları öldürmeliydim. Sadece hayali varlıklardı onlar. O zaman gerçek olmayan o varlıklar beni yalancı bir tanrı mı yapardı? Düşünmeden öldürdüm yada öyle sandım. Şimdi yoklar. Suçlu hissediyorum. Susmalıyım.

Sonra yanlış mı yaptım acaba diye düşünmeye başladım.. Yalnız hissediyordum. Daha yalnız daha fazla yalnız. Bana sadece susmak kalmıştı. Sadece benim gördüğüm iki ceset yatıyordu gözlerimin içinde beynimin tam ortasında. Canım yanıyordu. Kimse bana katil demiyordu, ama ya vicdanım? O öyle değildi işte... Ne kadar onların gerçek olmadığına inansam da bi o kadar gerçekti onlar. Hayallerimi de öldürmüştüm önceden ama bu farklıydı. Onlar benim emrimde değillerdi. Yada öyleydiler de ben şizofren değil mazoşizttim.

"Benim hayalim benim yaşantım benim hastalığım benim şizofrenligim. Bundan size ne?" Diyemiyosun işte. O gerçek dostların, öyle sandıkların seni sırtından vurunca bir bir kalkıp doktorun da bunlar hayal ürünü demesi iyi insan kalmadığına işaret oluyor. İyi olanlar hayal, hayal olmayanlar kötü. Ne garip dimi? Mutluluğun hayalden ibaret olması ne kadarda kötü.. Kendi dünyanın tanrısısın ama kalkıp kıyameti koparman gerektiğini bir doktor söylüyor sana. Eh be doktor. Diğerlerine benzeteceksin beni öyle mi? Sen de mi kötüsün doktor? Ayıp ediyosun. Peki...

Düşünüyorum. Konuyu sağa yatırsam olmuyor. Sola yatırsam olmuyor. Yüz yukarı yatsa yıldızlar var. Bu güzel yüz yukarı yatırmalıyım... Ne? Bu da mı yasak? Manyak mısın sen doktor git başımdan be. Tamam tamam. Hayal yok. Yıldızlar yok. Ne var peki? Gene ne var? İlaçlar var terapiler var öyle mi? Lanet olsun...

Peki ya sonuç ne olacak? Kendimi nasıl rahatlatıcam ben? Sadece uyumak yetmiyor doktor. Bana kitaplarımı verin bari. Ayıp be! (Bu doktor tam bir orospu çocuğu) Neyse tamam tamam ver reçetemi gidicem (Tipini s*ktigim) ...

Neyse ki sonuç olarak sahte kalabalıktan gerçek yalnızlığa kavuşmuş oldum. Yada ... Öyle mi sanıyordum ? Sen ne düşünüyorsun bu konuda Glen ? Ben yalnız mıyım?
Buna mecbur muyum? Yalnızlık bir seçim mi? Yoksa kader denilen şey mi bu? Bilemiyorum Glen bilemiyorum

Paranoyak Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin