Baddest Guy part 4

1.9K 201 3
                                    

"  ေဟ့ ေရာင္   yeol မင္း ဒီကားကိုလက္ခံလိုက္ပါလား .... ဒီဇာတ္ရုပ္နဲ႕မင္းနဲဲ႕လိုက္တယ္ ...."

sehun ကသာ တက္ျကြစြာေျပာေနတာ Chanyeol ကေတာ့ စီးကရက္ေသာက္မပ်က္ ... coffee ဆိုင္ထဲကေနလွမ္းျမင္ေနရေသာ ေရကူးကန္ထဲက မိန္းကေလးေတြကို  မ်က္လံုးမ
အစာေက်ြးေနသည္။

"  Yeol    .. မင္းရိုက္မွာလား .... "

"  ဘာလုပ္မွာလဲကြာ .. ငါမွစိတ္မဝင္စားတာ "

" ဒါဆို  မင္း .... ဘာကိုဝင္စားတာလဲ "

"  ေကာင္မေလးေတြ .."

ရြ႕ဲေမးတာကို တကယ္ရဲြ႕ေျဖသည္။မ်က္လံုးေတြကိုလည္းအမွန္အကန္မခြာဘဲေနသည္။sehun စိတ္ေပါက္လာကာ စားပဲြမွာေထာက္ထားသည့္လက္ကို မညွာမတာ ရိုက္ခ်လိုက္သည္။ ဒီလိုလုပ္မွာကိုျကိုသိထားသလိုမ်က္နာနွင့္ ေရွာင္လိုက္ေသာေျကာင့္ သူ႕မွာေလကိုသာရိုက္မိသြားသည္။

"  sehun   ... မင္း ဘာျဖစ္ေနတာလဲ .."

" ငါမင္းကို မင္းသားျဖစ္ေစခ်င္တာ ... မင္းကို ဒါရိုက္တာေတြျကိုက္ေနျကတာကို ...."

အစကတည္းကနာမည္ျကီးေနပီျဖစ္ေသာေျကာင့္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အကူအညီေတာင္းမႈေျကာင့္ MTV တစ္ပုဒ္တြင္ ဝင္သရုပ္ေဆာင္ေပးလိုက္ရာ ဒါရိုက္တာအခ်ိဳ ႕ကသေဘာက်ျပီးလာကမ္းလွမ္းျကသည္ကို အနွီကိုယ္ေတာ္က တုတ္တုတ္မလႈပ္ပဲ အိေျႏၵေတာင္မပ်က္ေပ  ..... ျကာေတာ့  တြန္းအားေပးသည့္ sehun ပင္သူ႕စကားတစ္ခြန္းေျကာင့္ လက္ေလ်ွာ့ လိုက္ေလသည္ ... ျကည့္ဦး ေျပာပံုက ..

" NO ပဲ ေဟ့ေရာင္  ... ငါက စိတ္မပါရင္ သက္ျပင္းေတာင္မခ်ဘူး ... "

အဲ႕လိုအျပတ္အသတ္ေျပာခ်ပလိုက္သည္။ ေလာကျကီးကလည္း .... တယ္......
္ထူးဆန္းသည္ ... မလိုခ်င္တဲ႔သူျကေတာ့ေပးလိုက္တာ ...လိုခ်င္တဲ႕သူေတြက်ေတာ့ လိုခ်င္ေလ မရေလ လိုက္ေလေဝးေလ ....

သူေတြးေနတုန္း Chanyeol ဆီမွ ဖုန္းသံျကားလိုက္ရသည္။ သူျကည့္လိုက္ေတာ့ Chanyeol က ေျဖေနေလျပီ ....

Chanyeol  ph no ျကည့္လိုက္ေတာ့ အိမ္ကဖုန္းပဲ ခါတိုင္းဆို သူ႕ဆီဆက္ေလ့ဆက္ထမရွိပါဘူး .. omma ကလည္း ေနေကာင္းတာသိပ္မျကာေသးေတာ့ တစ္ ခုခုမ်ားလားဆိုျပီး ဖုန္းကို ကိုင္လိုက္ေတာ့ ..

Baddest GuyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz